30.3.13

Strandtur og budgetkøb

Jeans H&M // Bomberjakke H&M // Tørklæde Rosie & Roses // T-shirt Only

En familietur ved stranden i høj forårssol gør godt ved sjæl og sind. Jeg fik også luftet noget af mit nye tøj. Garderoben er blevet opgraderet lidt med et par dyre Billi Bi støvler og budgetkøb af jakker, jeans, tørklæde og t-shirts med print. Spørger man mig har det være tiltrængt.

Nu har jeg ikke den mest tålmodige fotograf ved hånden, men på stranden fik jeg som sagt luftet nogle af mine budgetkøb, som jeg synes er overordentligt fine, men dog lidt sparsomt fotografisk gengivet. :)

8 kommentarer:

  1. What beautiful photos! I wish we had a beach near us to take long beach walks :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. It was such a beautiful day at the beach. Unfortunately it is not near by us but prette close to my mother in laws house. :)

      Slet
  2. Svar
    1. Mange tak. Og hvor er det dejligt at se dig tilbage igen. :)

      Slet
  3. Smukke strandbilleder. Hvis jeg ikke vidste bedte ville jeg tro at du havde et state-of-the-art kamera, men du er jo bare en dygtig fotograf - og budgetshopper, lækre sager du har købt...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød Anita! Selvom det er et digital kamera, så har det nogle fine funktioner - og så er det jo næsten umuligt at tage dårlige billeder i så fantastisk et vejr. :) Men et godt digital kamera sparer jeg nu også flittigt op til. :)

      Slet