28.3.13

Følg mig med bloglovin'


Det er nok efterhånden ikke gået nogens næse forbi, at google reader lukker ned, når kalenderen rammer juli måned, så derfor håber jeg at du har lyst til at følge mig videre på Bloglovin'. Klik lige HER og du suser direkte derover, hvor du kan vælge at følge mig fremover. Det kræver selvfølgelig en bloglovin' konto, men det er easy peasy at oprette, når du først er havnet på hjemmesiden. For at opfordre til at følge mig på bloglovin', så har jeg fjernet google reader ikonet og smækket et stort bloglovin' billede på i bunden af bloggen, som du også kan klikke på.

Faktisk skal jeg også vænne mig til nye læser-tilstande, da jeg har været flittig bruger af google reader, og knap så meget af bloglovin'. Men efter sigende skulle app'en fungere forrygende godt, og vænner man sig til bloglovin' siden, så er den også rigtig god. Men måske du allerede bruger det?

Det er langt fra alt som rammer bloggen, så hvis du vil have lidt Kreakuller & Krudtuglen unplugged, så kan du også følge mig på instagram. En facebook side har jeg ikke, da jeg slet ikke emmer af nok overskud til det. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar