15.12.12

Tanker


Mit stabile fundament er blevet rystet et par gange den forløbne uge. Så jeg har haft brug for at holde bloggen ud i en armslænge og bare være helt privat. Nu begynder jeg så småt at finde fodfæste igen, men mine tanker peger i alle retninger - også i forhold til bloggeriet.

Bloggen har jeg efterhånden haft i snart tre år og det giver anledning til at reflektere over, i hvilken retning jeg gerne vil bevæge den. Der er så mange ting jeg er uafklaret omkring, så derfor kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre, hvad du synes...

- Hvad fænger dig ved dine yndlingsblogs?
- Hvad kan du godt lide ved denne blog? Og hvad ville være spændende for dig, at der også kom?

Hvor meget eller lidt du skriver må lige præcis du bestemme. Ordret er frit og jeg er taknemmelig for hvert et input.

Hav en dejlig lørdag. :)

10 kommentarer:

  1. Det lyder ikke så godt Maiken, men dejligt at der trods alt er lidt fodfæste, når alt det ramler om én.
    Håber på alt det bedste!

    Kh

    SvarSlet
  2. Det er aldrig rart når tingene ramler om en - men godt at høre at du har fået fodfæte igen.

    Dem der er mine ynglingsblogs, er nok dem der er en god blanding at lidt af det hele - dem hvor man får små glimt ind i hverdagen - man kan bliver inspirerert kreativt, og der er en opskrift på noget lækkert i ny og næ. Tro faktisk lige jeg har beskrevet din blog :-)

    SvarSlet
  3. det er jeg rigtig ked af at høre på dine vegne! Det der fanger mig på div blogs er den interessante fortælling, kreativ inspiration, smukke billeder og en hyggelig stemning. Jeg følger dig, fordi du var en af de første bloggere jeg fandt frem til, tror faktisk du var den første. Jeg faldt især for dine kreative input. Men nyder også dine smukke billeder og fortællinger om dine to skønne tøser :D

    SvarSlet
  4. Søde Maiken, træls at høre at det er/har været en hård tid. Men godt at det går det rigtige vej igen :-)

    Mine yndlings blogs er tit den jeg har fulgt i lang tid ( som dig), hvor jeg føler at jeg kender personen bag :-) Med et godt tvist af hverdagen, fest og kreative sysler ;-)

    SvarSlet
  5. Maiken jeeg holder af at følge med hos dig, fordi jeg fornemmer en ærlighed og et menneske bag tastaturet

    SvarSlet
  6. Kære Maiken. Dit indlæg har gjort stort indtryk på mig, og jeg håber at du er ved at komme dig.
    Din blog har altid været en af mine yndlings - også før jeg selv begyndte at blogge; det var billederne, teksten, stemningen, de fine sy- og kreaprojekter og ikke mindst personligheden, der skinnede igennem, der fangede mig. At du så oveni købet var så fantastisk sød at hjælpe mig med bloggeriet bekræfter kun at du er een af de få:)
    Kram Anita

    SvarSlet
  7. Kære Maiken
    Tanker til dig<3. Jeg elsker blogs med personlighed, fine skriverier og i særdeleshed smukke inspirerende billeder- og elsker at læse med her i dit fine univers! Kh Mille

    SvarSlet
  8. Kære Maiken. Jeg har ikke fulgt med hos dig ret længe, men jeg savnede dig faktisk, da jeg ikke kunne komme ind på din blog.Du skriver fint om forskellige ting. Jeg kan godt lide, der også er noget om hverdagen, at være mor, kreativitet. Det behøver ikke at være så fancy det hele. Så længe man kan mærke, det er ærligt, og at der sidder en ægte kvinde bag skærmen, så fænger det mig. Og jeg synes, du fint lever op til det - ikke for meget hurlumhej selvom standarden er høj.

    SvarSlet
  9. Jeg følger din blog fordi, at jeg føler jeg kan relatere til dig. Kender godt fornemmelsen af, at NU skal der ske noget nyt med bloggen. Har selv blogget i over 3 1/2 år og er på min nummer to blog. Jeg syntes hvis du laver et helt "stilskifte" (tænker ikke så meget layout, men mere indhold) så ville en ny blog måske være en idé? Skriv om de ting du selv nyder at læse om hos andre... og så ikke tænke så meget på hvad andre syntes :)

    SvarSlet
  10. Tak for jeres skønne motiverende kommentarer. Jeg er blevet utrolig glad for hver eneste af dem og de er læst mange gange. Det er svært for mig at kommentere på det, men jeres feedback giver rigtig meget stof til eftertanke, tak. :)

    For mig er bloggeriet egentlig en lidt diffus størrelse. Det var ganske tilfældigt jeg startede, men det kryber jo under huden på en og bliver en del af identiteten. Det havde jeg aldrig regnet med. Der er sket rigtig meget med bloggeriet - og min blog for den sags skyld - siden jeg startede, og derfor synes jeg egentlig også det er meget naturligt at finde ud af hvor jeg vil positionere mig. Om det er lige præcis hvor jeg er, eller der skal lidt ændringer til. Jeg overvejer altså ikke noget radikalt som blogstop, eller decideret stilskifte, men der har bare været anledning til at stoppe op og reflektere - hvilket er sundt nok indimellem. Jeg tænker der kommer lidt små justeringer på blogsiden, men det bliver først i det nye år. :)

    SvarSlet