22.12.12

Børnekunst


I går fik vi Ingrids nissepige med hjem fra børnehaven. Jeg ville egentlig have forsvoret at børnekumst skulle have en fremtrædende plads hjemme hos mig, men ting ændrer sig åbenbart når man får børn? Jeg synes Ingrids nissepige med strittænder og stor grøn bussemand (?!) simpelthen er så sjov...

Der er så mange ting jeg egentlig gerne vil vise frem, men noget af det skal ligge under juletræet, så det må vente. Jeg har nemlig brugt alt overskud til kreative projekter, så jeg har glemt at bruge de lyse timer til at tage billeder og aftnerne til at blogge... :)
 

12 kommentarer:

  1. Hehe, det er da en sød nisse. Lækker (!?) detalje med bussemanden ;)
    På vores juletræ har vi en nisse som min mor lavede som barn, det er altså skønt med sådan nogle minder.

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, vi forstår heller ikke det med bussemanden. Karsten lavede nissepigen med hende til juleklip i børnehaven og han prøvede ihærdigt at opponere mod bussemanden, men det var altså uden held. Måske derfor er det særligt sjovt?! :D

      Så længe klenodierne ikke tager overhånd, så synes jeg det er enormt charmerende med enkelte gamle hjemmelavede ting. Ligesom din mors nisse. :)

      Slet
  2. Se det er en nisse jeg ville elske og virkelig værne om! Hvor er den kær!

    Tjek lige min nye give away! http://onkelanne.blogspot.dk/2012/12/whiite-smokingjakke-give-away.html?m=0

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det kunne jeg altså også godt forestille mig Anne. Du kan tro jeg kommer til at værne om den. :)

      Slet
  3. Jeg er stadig imponeret over hvor lang tid mine forældre gemte alle mine hjemmelavede julegaver, men det ER nu bare særligt når ens kære små laver kreative sager. Jeg synes det er rart at vise frem herhjemme, specielt fordi Merle er så stolt og gerne fortæller igen og igen hvad hun har lavet eller hvem hun har tegnet :o) Rigtig god jul til jer! Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også så hyggeligt. Vi gemmer nu altså kun en brøkdel, men nogle ting går også bare mere ind i hjertet end andre. I må også have den dejlig jul. :)

      Slet
  4. Den er sød og sjov og skal da ha plads :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nemlig, både i år og de kommende år. :)

      Slet
  5. Siden hvornår er kombi'en; glimmer og bussemænd ikke et must i ethvert (jule)hjem med respekt for sig selv... :)
    Ha en rigtig dejlig jul med manden og dine dejlige piger. Skønt at have dig tilbage igen...
    Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, hvornår har det ikke været et must?! :D

      Du og din familie må også have en skøn jul...

      Slet