9.12.12

Julesokker



Med nogle dages forsinkelse fik jeg julesokkerne til pigerne færdige. Uanset hvad fandt julemanden altså i mellemtiden også frem til den strikkesokken de første decemberdage indtil julesokkerne var klar. De er blevet lige præcis, som jeg forestillede mig med skinddetaljer, liberty, trekanter og striber. Idéen til looket er helt min egen, men stjernen på sokken har jeg lånt herfra. De er næsten ens - bare med den lille detaljeforskel at libertystoffet varierer, så pigerne kan kende forskel for gaverne skal jo gerne til den rette modtager. :)

Karsten satte spørgsmålstegn ved hvor julede de nu var, når nu de er blå, men jeg synes nu de er mægtig julede. :)

14 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte og også tilpas julet til mig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen julen kan jo også være mange ting. Og tak. :)

      Slet
  2. De er da bare blevet super, super fine Maiken :)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hver dag når jeg (aka julemanden) putter en pakke i sokkerne glædes jeg også over at jeg har investeret tiden og kreative tanker i at lave dem. :)

      Slet
  3. hvor er de flotte og julede :)

    SvarSlet
  4. DE ER BARE SÅ FINE, HAR OGSÅ SELV LIGE VIST MINE JULESOKKER FREM, HVIS DU HAR LYST TIL AT SE DEM PÅ MIN BLOG:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, så må jeg jo lige huske at kigge forbi. :)

      Slet
  5. De er SÅ flotte og julede på den vildt lækre måde :-) uhm skindetaljer, så smukt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Har du ikke også noget for skinddetaljer generelt? ;)

      Og mange tak. :)

      Slet
  6. MEGET fine og de er helt sikkert julede.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. De er bestemt også julede i min bevidsthed. :)

      Slet