27.12.12

Gymnastikpose på rumfart

 

Flere af gaverne under juletræet har i år været hjemmesyede. Der har været lidt en skjult hensigt med denne gave, som er til min lille nevø. Han er nemlig ikke fan af gymnastik, men nu håber min bror at gymnastik også bliver lidt sejere efter at han har fået fint udstyr. Sixten synes i hvert fald gymnastikposen var sej.

Lige siden Jeanette hæklede sin fantastiske raket har motivet spøgt i mit hovede. Sammen med liberty printet Sheona synes jeg bestemt der er dømt rumfart mod en fjern planet. :)
 
 
 
 
 
 

26 kommentarer:

  1. Det er simpelthen så flot Maiken! Virkelig kreativt, kan godt forstå, at han er stolt af den :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er så svært lige præcis at gætte sig til hvad der er sejt for en 6 årig, men jeg synes den her er ramt vældig godt. :)

      Slet
  2. Den er da MEGA sej!! Kan godt forstå, at han syntes den var flot :)

    SvarSlet
  3. Super duper fin! Lige sådan en gymnastikpose en dreng kan bære med stolthed

    SvarSlet
  4. Hvor er den god - dejlig drenget og samtidig klassisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er da egentlig drenget og klassisk. :)

      Slet
  5. Hvor er den fed! Og så er detaljen med læderet i hjørnet rigtig god.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Den detalje er jeg også rigtig glad for for jeg synes det løfter looket. :)

      Slet
  6. Hold da op den er flot..dem kunne du godt sætte i produktion og sælge ud af, så ville jeg straks købe en til min Sixten på 3 år, hvis den havde en god pris..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og hvor sjovt med en lille navnefælle. Dem er der ikke så mange af. :) Motivet er applikeret, så det er vist for tidskrævende til at sætte i større produktion.

      Men smid mig en mail hvis du gerne vil have en applikeret gymnastik eller mulepose for det er nu ret hyggeligt at applikere.

      Du kan se muleposerne her: http://kreakullerogkrudtuglen.blogspot.dk/search/label/Muleposer

      Slet
  7. Hvor er den super flot... Er helt med på hvad du tænker i forhold til stoffet og månen... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rakel. Jeg mener at have læst i Liberty bogen at printet er inspireret af himmelrummet, så det var jo oplagt at bruge det til sådan et projekt. :)

      Slet
  8. Jøsses, den er fin!
    Har længe tænkt på en gymnastikpose til Selma, men nu skal jeg da helt sikkert i gang! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal du da. ;)

      Efter lang tids googlen fandt jeg en DIY: http://www.ssmd.dk/skole-projekter-1.html, men jeg har lavet større mål (40*60), franske syninger og en masse andre detaljer. Placer også knaphullerne 1 cm længere nede end angivet. Jeg synes ikke der var plads nok til ombuk og måtte lave kantbånd på indersiden med liberty for at lave en pæn afslutning.

      Slet
    2. Den er i øvrigt syet i bæver nylon for at gøre den mere slidstærk. :)

      Slet
    3. Tusinde tak, Maiken!
      - nu har jeg SLET ingen undskyldning for ikke at komme i gang... :D

      Slet
  9. Hvor er det en fin gymnastikpose, kan godt forstå den skabte glæde, så må tiden jo vise om det hjælper på gymnastikken :O)

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja det kommer nok til at knibe lidt mere med gymnastik motivationen. :D

      Slet
  10. Wauw Maiken, hvor er den bare flot! Du er simpelthen så dygtig :)
    Kh Anita

    SvarSlet