31.12.12

Godt nytår!

 
Her bliver det nytår uden stress og jag for vi har nemlig gjort det til en tradition at bestille nytårsmiddag-to-go hos en af byens restauranter. Det er et ret smart koncept og tilmed yderst lækkert mad. Og i år hvor vi ikke skal være hjemme bliver det jo ikke nemmere. Så vi kan nøjes med at pakke tasken med festlige hatte, asti, kransekage og hvad der ellers hører til en nytårsaften. :)
 
I ønskes alle et rigtig godt nytår, som jeg håber I kommer godt og sikkert ind i. Jeg er taknemmelig for de skønne mennesker jeg har lært at kende gennem bloggen, for søde mails og hver en kommentar. Det er lige præcis derfor det er så fantastisk at blogge. Tak fordi I følger med.

I det nye år skal jeg udforske nye arbejdsmæssige muligheder. Ikke noget jeg selv har valgt, men nu hvor jeg - indrømmet - er noget tryghedssøgende, så bliver det spændende at se hvad det nye år bringer. Forhåbentlig bliver det noget rigtig godt.

De bedste ønsker om et godt nytår og at 2013 bliver et lykkebringende år til jer alle. :)
 

10 kommentarer:

  1. Rigtig god aften, søde ven:) jeg er sikker på, at 2013 nok skal blive et godt år:)

    SvarSlet
  2. Tak for mange gode indlæg i 2012! Sikke nogle fantastiske nytårsmasker, håber I får en dejlig aften og et godt nyt år!

    Kh
    Ditte

    SvarSlet
    Svar
    1. Maskerne er også mine yndlings. De er fra H&M. Faktisk bliver de mest brugt til hverdagsleg. :)

      Slet
  3. Rigtig godt nytår til dig :-)

    SvarSlet
  4. Rigtig Godt Nytår kære Maiken. Det er altid en fornøjelse at læse dine skønne indlæg - og jeg er sikker på at 2013 bringer noget godt din vej. Kh Anita

    SvarSlet