7.4.11

Smykke workshop


Før jeg tog til smykke workshop havde jeg en idé om at jeg kun skulle lave et par stykker. Gik det sådan? Næh!

Så snart vi var bænket om bordet blev jeg grebet af den kreative stemning og endte ud i en mindre produktion. Det kunne jeg nu også have sagt mig selv, for der var masser af kollegialt hygge, kaffe, chokolade og et eldorado af smykkedele, perler og glitter. For at det prismæssigt ikke skulle løbe helt løbsk så købte jeg bare et enkelt sæt kreoler og lavede fire vedhæng, som nemt kan skiftes ud - smart! De karrygule øreringe er allerede blevet nogle af mine yndlings...

I øvrigt, den ene læder ring er lavet til jer! Så snart kommer der en ny give-away...

9 kommentarer:

  1. Det ser så fint ud, hvor var det du var til det henne? Uhh glæder mig til den give away.. De er super fede de ringe. Kh Johanne

    SvarSlet
  2. Fede smykker du har lavet dig der. Jeg gider rigtig gerne gå med en ring made by you :O)
    Forresten hvordan gik det med det nye blognavn?

    SvarSlet
  3. Wauw Maiken, de er virkeligt blevet fine:) Jubii til give away!

    SvarSlet
  4. Næh hvor er de bare fine. Smart at kunne bytte vedhæng ud!! :)

    SvarSlet
  5. Skønne ting du har fået skabt. Fed worksop. Glæder mig til din give away.

    Louise

    SvarSlet
  6. Fine smykker. Jeg gjorde det også meget i smykke-making på et tidspunkt, men er gået lidt død i det. Vil rigtig gerne vinde en af dine ringe så hep, hep for give awayen...

    SvarSlet
  7. Flotte smykker! Du er så kreativ - og så glæder jeg mig godt nok til den giveaway :-)

    SvarSlet
  8. de er super super flotte!! Og ja jeg kender godt det med at det tager om sig, når man laver smykker :D

    SvarSlet
  9. Tak! Synes også de er blevet gode, især taget i betragtning af at det kun er anden gang jeg prøver at lave øreringe. Og hvis jeg kender mig selv ret bliver der et par favoritter som mest blir brugt.

    Hvornår der kommer give-away afhænger lidt af hvornår lillesøster har tænkt sig at ankomme. Så stay tuned!

    Johanne - Det var hos Jigsaw, men jeg er sikker på at flere smykkeforretninger har noget tilsvarende? Det er med garanti billigere at samle sammen til tøse smykkeaften og lave fælles indkøb inden - særligt på ebay.

    Uglemor - Blev lige nødt til at fokusere lidt på babyforberedelser, så blognavn og design har ligget stille siden. Men jeg skal helt sikkert have lavet noget forandring. :)

    SvarSlet