24.2.11

Girly hygge in spe


Ehj, jeg glæder mig. I midten af marts skal jeg til smykkeworkshop efterfulgt af caféhygge med nogle af mine kolleger. Det bliver simpelthen så hyggeligt! Ikke at jeg mangler øreringe (eller det gør man vel altid?!), men hvem kan sige nej til et godt kreativt initiativ og girly hygge? Ikke jeg!

Graviditetsmaven, arbejdspresset og den kapitulerede symaskine er årsagen til at bloggen ikke bliver så flittigt opdateret i disse dage. Førstnævnte skal jeg nok snart flashe. Mellemste er snart overstået, da jeg har sidste arbejdsdag i morgen (men bliver reelt ved indtil onsdag). Og sidstnævnte skal virkelig snart til reparatør, så jeg kan komme videre med mine projekter...

7 kommentarer:

  1. Så hyggelig med smykkeworkshop! Eller hyggelig med hvilken som helst workshop - deilig å være kreativ sammen med andre :) Til lykke med den voksende maven :)

    Marit

    SvarSlet
  2. Workshop og girly hygge kan man lige præcis aldrig sige nej til!! Lyder godt.
    Og flash endelig ;)

    SvarSlet
  3. Hygge er godt,men ingen symaskine må være rædselsfuldt.

    SvarSlet
  4. Det lyder nu også skæppe skønt:) Og godt du snart kan gå på barsel - symaskinen den må fikses, så du kan få indhentet noget af det forsømte!

    SvarSlet
  5. Det er bare skønt med kreativ-veninde-hygge.
    god fornøjelse

    Stine:)

    SvarSlet
  6. Girly-smykke-hygge holder nemlig max! ;o)

    Malene - Hvis jeg er heldig er symaskinen repareret færdig på fredag, så jeg krydser altså også fingre!!

    SvarSlet