22.4.11

Baby boble status


Status for baby boblen er:
  • Vidunderlig baby Agnes, der har hang til nattefester og syvsoveri om dagen
  • Dagsprogram der lyder på amme, amme, sove, amme, amme, amme, sove, amme... (fortsat selv!)
  • Syngende glad Ingrid, der lige er vendt hjem fra campingferie med moster og familie
  • Hyggelige besøg af familie og venner
  • Efter-smerter der nærmer sig det tålelige
  • Former der snart gør Dolly P misundelig
  • Slidmærker på sofaen der (desværre) kun undtagelsesvist bliver forladt for at nyde det fantastiske vejr
Ja, vi trives i vores baby boble, selvom jeg snart er ved at få sofa-kuller og trænger til at komme udenfor matriklen... Soon...

Fortsat god påske til jer alle!

20 kommentarer:

  1. I lige måde. Dejlige billeder!

    SvarSlet
  2. Skønt at høre lidt fra dig igen :)
    Det ser dejligt ud... smukke piger, Maiken!

    Krydser fingre for at du snart kan komme lidt længere væk.

    Kh Anne

    SvarSlet
  3. nårh hvor ser de dejlige dine piger!! Ja jeg kan godt forstå du er ved at få sofakuller, men inden længe så vender overskuddet sikkert tilbage. Uha jeg synes de første 2 måneder var lidt seje. Men så er det heldigvis godt at det er okay at amme, amme, sove, amme, amme sove osv. :D

    SvarSlet
  4. Forståeligt! Men hyggeligt ser det nu også ud! Håber du snart kan komme lidt mere ud!

    SvarSlet
  5. Synes det lyder som en rigtig dejlig baby boble du lever i :-)
    Det er en rigtig fin sommerhat din datter har på. Har du selv syet den?

    SvarSlet
  6. En meget sød baby i en meget sød seng! :)

    SvarSlet
  7. Uhh, jeg har gået og ventet spændt på at høre fra dig, det var jo ikke svært at regne ud, hvad din stilhed skyldtes. Tillykke med lille Agnes, og sikke et fint navn!

    SvarSlet
  8. Åh skønne piger du har, du må være lykkelig:-)
    God påske!

    SvarSlet
  9. Julia - tak.
    Anne - Har store planer om at lufte barnevogn og få latte i næste uge for at kompensere lidt. ;)
    Mette Kathrine - Er bare rastløs anlagt, så jeg får vist nemt kuller. Og tak. :)
    Malene - Sofakuller og attester til trods, så hygger vi altså også rigtig meget. :)
    Merete - Ja, det er efter Elsebeth Gynther mønster, hvor jeg bare har gjort skyggen lidt bredere. Skal have syet en ny i liberty stof, som er knap så Yvonne agtig. ;)
    Jenny - Tak. Jeg har faktisk selv sovet i sengen som baby. Min mor gav den en make-over da jeg ventede Ingrid, hvor jeg valgte det prikkede stof.

    SvarSlet
  10. Ida - Tak! Ja, hænderne har været fulde. Mest af alt fordi Agnes helst vil være tæt på mig døgnet rundt. :)

    Julie - Ja, faktisk. Helt fantastisk at vi nu har to så vidunderlige piger. :)

    SvarSlet
  11. Dejligt at se at I trives og nyder hinanden.

    SvarSlet
  12. Der beskrev du da næsten lige min hverdag med Anker. Vil dog sige at nu hvor vi nærmer os 4 uger er vi så småt på vej ud af boblen. Endnu engang tillykke med hende, hvor er hun dog skøn:-)

    SvarSlet
  13. Det lyder også som vores hverdag her 1 måneds tid gammel;) Må sige at jeg føler mig en lille smule snydt når jeg ser hun ligger så fint og sover med sutten i munden. Her er der kun 1 sut der duer: MOAR! Avs!

    SvarSlet
  14. Nå ja, fine billeder og skønne børn:)

    SvarSlet
  15. Malene - nemlig :)

    Linsens - Rart at vide vi ikke er de eneste med slidmærker på sofaen. ;) Og tak.

    Tine - Den unge dame foretrækker også klart at have kropskontakt hele tiden, dag og nat, men indimellem og i små øjeblikke lykkedes det at ligge alene. Så jeg tror bestemt ikke du har grund til at føle dig snydt. ;)

    SvarSlet
  16. Kære Maiken
    Jeg bliver helt i tvivl om om jeg har fået sagt tillykke. ellers så tillykke! jeg ved ihvertfald jeg har været herinde og se vidunderet. Det er nogle hyggelige billeder I har taget :)

    SvarSlet
  17. ihh Maiken, hvor er lille Anges bare fin! (Elsker bare det navn).
    Mange gange Tillykke og skønt at I også har kunne være lidt ude og nye det gode påskevejr.

    SvarSlet
  18. Åh sikke nogle dejlige billeder Maken...:)
    Skønne skønne piger - og dejligt at høre lidt fra moren..;)
    Kender jo sofakulleret alt for godt - håber du snart får god mulighed for at komme små ture ud i solen..
    Nyd det..
    KH

    SvarSlet
  19. Tillykke med lille Agnes - hvor er det bare stort. Og gud ja, det er jo sådan livet i en babybobeæl er....man glemmer så hurtigt.

    SvarSlet
  20. Heidi - Tak for den søde hilsen. :)

    Anne - Tak. Vi er også blevet rigtig glade for navnevalget. Det gode vejr er mest nydt fra sofaen for mit vedkommende, men lidt ude har jeg trods alt været...

    Anne - Jeg er blevet luftet lidt, så nu er jeg mindre sofa-kuller-indebrændt. Haha. ;)

    Sidsel - Tak. Ja, jeg havde også helt fortrængt den. Ja, faktisk mange ting, men det hele vender jo tilbage. :)

    SvarSlet