5.4.11

Penalhus


Penalhuset har længe været et af mine kreative hængepartier. Faktisk lige siden min symaskine fik et break-down, men sidste uge blev det færdigsyet og pakket pænt ind til Ingrid dagplejer som (temmelig forsinket) fødselsdagsgave. Inspirationen fik jeg for længe siden hos Rakel, der har lavet flere fine penalhuse...

Væk skal vægring og dårlige undskyldninger for må jeg vist hellere snart tage fat på alle de andre kreative hængepartier, blandt andet tasken og dukketøj, inden lillesøster melder sin ankomst...


6 kommentarer:

  1. Så flott et penalhus! Liker godt kombinasjonen orange/lilla. Hun blir nok glad, mottakeren, for denne fine gaven :)

    Marit

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint... Det minder mig også om at jeg måske burde sy et til mig selv også, jeg har nemlig paradoksalt nok intet penalhus selv.. :))

    SvarSlet
  3. Hvor ER det dog længe siden jeg har været her forbi... Blogland og krea har bare været en by i Rusland, siden jeg startede på job tilbage i august! Men NU er jeg på barsel, og får forhåbentlig lidt tid igen (gerne inden baby melder sin ankomst, men vel nok også efter?)... Og Ingrid skal være storesøster - nu...?! Hvor dejligt - tillykke...

    Glæder mig til at følge din inspirerende blog igen...!

    SvarSlet
  4. Hvor er det et lækkert hængeparti :) så fint.

    SvarSlet
  5. Det er så fint! En skolelærerin des drøm:-)

    SvarSlet
  6. Marit - Det er også en farvekombination som jeg altid synes fungerer. Ingrids dagplejer blev glad for det og det er jo absolut vigtigst.

    Rakel - Tak, jeg havde jo også god inspiration. ;)

    Didde - Wow, så har I da hænderne fulde! Hvornår har du termin? Min er den 9. april. Og hyggeligt du følger med igen. :)

    Sidsel - Tak. Også dejligt at få vinget et af hængepartierne af...

    Sidsel - Smiler helt af din kommentar. Tak.

    SvarSlet