17.4.11

Agnes


Så kom lillesøster Agnes til verden sent fredag aften (40+6). Natten måtte vi tage på barselsgangen, da sidste fase var hård og sugekoppen måtte i brug. Ingrid har klaret det over al forventning. Allerede nu har hun fuldstændig accepteret lillesøster og endda lånt hende sit elskede æseldyr, hvilket må være den ultimative kærlighedserklæring i hendes verden!


Vi er lige nu i vores egen lille baby bobbel med besøg, nusseri, kærlighed, træthed og fysisk ømhed. Sidstnævnte dog kun mig... Agnes er helt igennem perfekt, og hvor er det fantastisk med sådan et lille gryntende myr, der dufter af baby og indimellem åbner øjet lidt på klem.

Så masser af lykke herfra...

54 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er hun FIN!!!! Og hvor dejligt at Ingrid har taget imod hende. Og du ved jo at vi deler navnesmag så jeg er helt vild med det!!!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Tillykke med lillesøster Agnes. Sikke et fint navn.

    MVH
    Mette

    SvarSlet
  3. Neiii HVOR er hun dog DEJLIG! Stort tillykke med hende...

    SvarSlet
  4. Nåhr hun er kær. Stort tillykke og nyd I bare tiden i babyboblen i fulde drag! Glæder mig til at følge jeres nye liv som en familie på 4:)

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke. Jeg er SÅ vild med navnet.

    SvarSlet
  6. Åh jeg glæder mig til det bliver min tur igen :D

    Tillykke med hende.. Så dejlig hun (de) er..
    Og Agnes er et skønt navn.. Har en lille kusine på 5 der har samme navn.

    SvarSlet
  7. Tillykke med den skønne lille baby! Jeg har sendt dig mange tanker den sidste uge og endelig! Glæder mig til at følge hende og dig :)

    SvarSlet
  8. Hjerteligt tillykke - så kom hun (endelig ;-)

    Ingrid og Agnes - kunne ikke klinge bedre!

    Dejligt storesøster er stolt og glad!

    Smil og glæde fra Mia

    SvarSlet
  9. Kæmpe tillykke, med jeres skønne Agnes. Det er en fantastisk tid.
    Louise

    SvarSlet
  10. TILLYKKE! Sikke et flot navn, og hvor er hun lille og fin :-)

    SvarSlet
  11. Stort tillykke med lillesøster. Hvor ser hun fin ud. Håber I får en dejlig start sammen.

    SvarSlet
  12. Kæmpe stort tillykke med lillepigen. Hvor er hun bare fin.
    Tanker fra en 37+4/5(uh glæder mig)
    Ulla :-)

    SvarSlet
  13. Endnu engang STORT tillykke Maiken:) Hun er da bare for lækker og skønt skønt navn!

    SvarSlet
  14. Stort tillykke - så kan man lige sidde her og blive lidt skruk på ny, når man ser så dejlig en baby. Og skønt navn. :)
    Kh Louise

    SvarSlet
  15. STORT TILLYKKE... Hvor er hun dog fin og sikke et skønt navn!!! Storesøster ser meget glad og stolt ud :0). Nyd jeres babyboble...

    Kh Maria (som nu er i uge 34 + 1) Jubii

    SvarSlet
  16. Stort tillykke, hvor ser hun fin ud.
    Hilsen Sarah

    SvarSlet
  17. TILLYKKE med den fine pige!

    SvarSlet
  18. stort tillykke - hvor er det bare et par skønne piger :)

    SvarSlet
  19. neeej tillykke Maiken!! Hvor er hun skøn og storesøster med :D

    SvarSlet
  20. Stort tillykke. Så fint navn!

    SvarSlet
  21. Sødeste kærste Maiken stort tillykke med lillesøster, ligeså dejlig som den store. Hils Gemalen og gratulere fra mig.

    SvarSlet
  22. Hvor er hun bare dejlig. Tillykke med familieforøgelsen, glæder mig til at følge med i Agnes liv i fremtiden ;-)

    SvarSlet
  23. Nårh hvor er hun fin... Stort tillykke med lillesøster Agnes=)

    SvarSlet
  24. Hej Maiken
    Tak for din kommentar hos mig ;-). Og ja håber snart lillebror flytter ind her :-)
    Du spørger vedr. Mumi plakaten. Jeg fandt den her http://www.artshop.fi/en/... De har så mange fine Mumiplakater.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  25. Hvor fantastisk! Kæmpe stort tillykke, hvor er hun sød <3

    SvarSlet
  26. Tillykke med hende - hvor ser hun dog bare dejlig ud :) Og må da også sige - sikke et dejligt navn. Kh Dorte

    SvarSlet
  27. Stort tillykke, hvor ser hun dejlig ud. Fantastisk fint navn :)

    SvarSlet
  28. Åh, der blev jeg lige skruk - på trods af en 9 mdr gammel baby og MEGET sikker overbevisning om ikke at skulle have flere børn :-D
    Stort tillykke med hende - hun ser dejlig ud...

    SvarSlet
  29. Tillykke med Agnes hvor er hun dog bare fin og så stolt storesøster ser ud - FANTASTISK! og så blev det jo på min fødselsdag som vi netop havde snakket om - hvor sjovt :-) Nyd det hele og rigtig god påske også...

    SvarSlet
  30. åhhh man for jo helt lyst til at få en til!!! ;-) Tillykke med hende, hvor er hun skøn!!

    SvarSlet
  31. Tillykke med meget smukke Agnes, herfra! (: Og ligesom Ditte bliver jeg da også helt skruk, på trods af at jeg har en lille pige på snart 7 mdr.
    Endnu en gang tillykke!

    SvarSlet
  32. Åhh hvor er hun skøn - Stort tillykke med hende:)

    SvarSlet
  33. Hjertlig tillykke med den søde lillesøster. Mit månebarn Olivia er også født den 15. april:-)
    Bedste hilsner Kristine

    SvarSlet
  34. Kæmpetillykke, hvor er hun bare sød :-)

    SvarSlet
  35. Stort tillykke med lille Agnes - hvor er hun kær. Og hvor dejligt med søskendekærlighed fra starten af :)

    SvarSlet
  36. Åh Maiken hvor er hun helt igennem skøn! skønt navn og sød storesøster :) Et kæmpe tilykke og nyd babyboblen rigtig meget, er lidt misundelig ;o)
    De bedste ønsker til din lille familie.
    KH Mette

    SvarSlet
  37. Mums hun er lækker! Blød og lyserød, ligesom hun skal være! Helt vildt tillykke med familieforøgelsen!

    SvarSlet
  38. Stort tillykke med hende:) Hvor ser hun fin ud!

    SvarSlet
  39. Tillykke - det er skønt med en lille grynter i huset :-)

    SvarSlet
  40. Åhr, hvor er hun fin ;o) Stort tillykke til jer alle 3 med lillesøster... Agnes er et rigtig sødt navn.

    SvarSlet
  41. Stort tillykke med hende, hvor er hun bare fin.

    SvarSlet
  42. Ej stort tillykke søde Maiken..:) Hvor dejligt at I endelig fik hende ud.. Nuser storesøster!! Og sikke et SKØNT navn - det er lige føjet til listen herhjemme for det er da for lækkert..;)
    Nyd boblen, babyduften og hinanden..
    Knus

    SvarSlet
  43. Stort tillykke og nyd den dejlige og specielle første tid.

    SvarSlet
  44. Kære Maiken
    Kæmpe stort tillykke med Jeres fine nye lillesøster - hvor er hun dog helt igennem yndig, og en fin størrelse?
    Ingrid og Agnes - wauw, det er fint!!
    Nyd Jeres dejlige babyboble og den første magiske tid sammen!
    Kram

    SvarSlet
  45. Stort tillykke med lillesøster! Hvor er hun bare yndig!

    SvarSlet
  46. Tillykke!!
    Hvor er de bare soede dine smaa piger:)

    SvarSlet
  47. Jeg har en award til dig inde på min blog:) Du behøver ikke føle dig forpligtet til at deltage (nyd endelig bare babyboblen) - jeg synes bare du fortjener den!!

    SvarSlet
  48. Tillyke med hende! Hvor er de søde begge to.

    SvarSlet
  49. Tusind tak for alle lykønskningerne og de søde beskeder. :) Navnevalget har været sværere til lillesøster, så det er fedt med alle de positive commentator til hende navne. ;) Vi nyder lille Agnes og Ingrid har klaret det at blive storesøster over al forventning. Nu glæder jeg mig bare til at fysikken og energien kommer på normalt niveau igen...

    SvarSlet
  50. Hvor er hun fin - ja, det er de begge to. Stort tillykke med din skønne familie!

    SvarSlet
  51. Tillykke med den lille ny! Min oldemor hed også Agnes, og det er et skønt navn! :D Passer også rigtig fint til Ingrid!

    SvarSlet
  52. Tillykke Maiken, hvor er hun fin. Dejligt at den stolte storesøster har taget hende til sig i første sekund :)

    SvarSlet
  53. Stort tillykke med hende - ihh hvor jeg glæder mig til duften af baby :)

    SvarSlet
  54. Ej, nu kan jeg da se, at dette indlæg fuldstændig er gået min næse forbi! Hvordan mon det er gået til? Nå, men som jeg skrev på det andet indlæg, er det i hvert fald en dejlig begivenhed!

    SvarSlet