11.1.11

Kreativ udfordring


På mit bord ligger materialerne til næste kreative udfordring. En fin lille rygsæk efter Elsebeth Gynthers retromønster. Jeg er ret spændt på hvordan resultatet bliver, for det bliver min debut udi tasker. Det bliver i hvert fald en udfordring! Men jeg kan godt lidt at kaste mig ud på dybt vand, udfordre mig selv kreativt, og lære nyt...

Sammen med matchende hagesmække i æblestof skal min lille nevø have rygsækken i et års fødselsdagsgave. Allerede nu glæder jeg mig til at give gaven...

11 kommentarer:

  1. Det lyder spændende, flotte farver. Glæder mig til at se hvad det bliver til :)

    KH Anne

    SvarSlet
  2. Lyder rigtig spændende. Men hvad er det for noget stribet stof? Det ser altså også fint uf?

    SvarSlet
  3. uf, puf, stuf, tuf, prut
    Mente naturligvis ud knud :)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  5. Mønsteret ser rimelig enkelt ud, men de gamle Gynther bøger springer bare alle mellemregningerne over, så man skal tænke selv! Jeg håber dog at idéerne i mit hovede bliver lige så godt IRL, så jeg er også spændt. :o)

    Anne - Det er kraftigt mørkeblåt mælkedrengestrib der i kvaliteten minder om demin. Det er købt i Stof&Stil, men jeg ved at Stof2000 har noget tilsvarende. Så mon ikke du kan finde noget i nærheden af Viborg?

    SvarSlet
  6. Det ser super spændende ud - glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  7. Jeg er sikker på den bliver super flot!
    Hyg dig med prosjektet:)

    SvarSlet
  8. Så spennende - blir sikkert fint :)

    SvarSlet
  9. Hej Maiken - hvor er jeg bare vild med ordet "kreakuller" håber det er okay jeg har lånt det til min blogbeskrivelse :D For jeg lider også af det for tiden!!! Definition i min verden : Når man har så mange gode kreaideer/projekter, at man slet ikke ved hvor man skal starte og slutte.

    Hilsen Mette som er så vild med din blog!! (det var mig der skrev en mail forleden)

    SvarSlet
  10. Jeg synes, at EG´s taske-bog er rigtig fin og har syet flere tasker fra den. Glæder mig til at se resultatet :-)

    Bedste hilsner herfra

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres kommentarer. Den skal gerne laves i weekenden, da fødselaren fylder et år i næste uge... ;o)

    Mette - Der er sørme ingen monopol på ord, og kan du blive inspireret er jeg kun glad. Og tusind tak for dine søde ord. :o)

    SvarSlet