24.9.10

Køretøjet...

Præcis sådan ser min nye cykel ud, dog med cykelkurv i sort polyrattan foran. Ikke noget udpræget fancy, og egentligt meget klassisk. Og faktisk heller ikke en eller anden rap model af opdateret granny, eller i funky farve. En dyr dame var hun også...

Men ikke desto mindre er jeg super glad for min nye cykel! For den emmer af gennemført lækker kvalitet og er super praktisk. Eksempelvis skal jeg aldrig mere huske cykellygter. Se, det er en cykel lige efter min smag!

Overskudskontoen har det været underskud på i den forløbne uge. Så stilstanden på bloggen har ikke været udtryk for, at der ikke er sket noget. Tværtimod. Vi har været til fødselsdag hos både bedstemor og bedstefar, hygget med venner, haft arbejde der har gået ind under huden på den hårde måde, og ja... Men en dejlig weekend venter forude, hyggelige fødselsdagsforberedelser til Ingrid som fylder to år på søndag, udsigt til fødselsdag + gæster, lagsagnen der lige nu simrer i ovnen... Så der er masser af muligheder for at lade batterierne op med positiv energi! 

4 kommentarer:

  1. Tillykke med din nye cykel. Jeg har en næsten magen til og er rigtig glad for den.
    Håber I får en hyggelig dag på søndag.

    SvarSlet
  2. Hej Maiken
    Godt du endelig fik besluttet dig mht cykel, den ser super lækker ud :o)
    Kan i have en dejlig dag på søndag!!
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Den er altså også rigtig fin. Og hvor er det bare lækkert med sådan en spritny sag. God tur ud i efteråret:-)

    SvarSlet
  4. Lækker lækker cykel, og smart at man ikke kan glemme cykellygterne!

    SvarSlet