7.9.10

Selvforkælelse vol. 2


I morgen aften er der nydelse og selvforkælelse på programmet. Anledningen er såmænd vores bryllupsdag (utroligt så hurtigt 3 år går) og forkælelsen består i candle-light dinner. Vi skal spise enormt lækkert mad i fantastiske omgivelser. Ih, jeg glæder mig!

Alt for mange planer og arbejdsmæssige opgaver fylder min kalender op de næste par dage, så jeg er desværre ikke blevet færdig til at kunne søsætte min næste give-away, som jeg har arbejdet på de sidste par aftner. Men jeg kan afsløre så meget at det indbefatter striber, prikker og en ugle. Nysgerrig?

7 kommentarer:

  1. MEGET! Jeg er spændt på, hvad det er. Stikordene siger mig, at jeg blir nødt til at deltage i din give away:)
    God fornøjelse i morgen og tillykke med jeres 3 års bryllupsdagen! Håber I får en skøn aften!

    SvarSlet
  2. Nej, hvor skønt! Rigtig god weekend og tillykke med bryllupsdagen :)
    kh Mette

    SvarSlet
  3. Tillykke med bryllupsdagen Maiken - håber i får en fabulous aften :)

    glæder mig tilat se hvad din spændende give-away byder på...

    KH Vibeke

    SvarSlet
  4. Jamen ihh, det er da i Aalborg! Sig mig engang, er du her fra "min" by? Altså er det "vores" by? Det havde jeg slet ikke opfanget i den tid, jeg har fulgt bloggen.
    /Ida

    SvarSlet
  5. Åh Maiken, jeg har en ide om hvad det er, så jeg er meget spændt på at se om det er rigtigt, anyway lyder det som om man må være med!!
    Tillykke med dagen, håber i får en skøn aften og kan glemme hverdagens jag lidt og bare nyde hinanden og tænke tilbage på jeres store dag :o)
    KH Mette

    SvarSlet
  6. Sikke fantastisk måde at fejre sin bryllupsdag :) skal lige tjekke op på igen om du mon har fået min mail ang stofbytte fra blogdag??? Kh Christina

    SvarSlet
  7. Tak for lykønskningerne. Det var også super hyggeligt og maden er bare sublim. Er man på de aalborgensiske kanter kan jeg absolut anbefale det!

    Ida - nemlig, men jeg plejer bare ikke bruge så meget krudt på at nævne det. ;o)

    Christina - Jeg går vist med hovedet under armen pga travlhed for tiden, så nu (altså i skrivende stund) mailer jeg tilbage til dig. :o)

    SvarSlet