17.9.10

Fridag


Opskriften på en god fridag må bestemt være at starte med nybagte boller, the og smoothie. Radioen summer i baggrunden, hyggebukserne hoppede jeg direkte i, og der vrikkes med de bare tæer... De andre er sendt ud af huset og jeg har en hel lang skøn fridag foran mig - sådan helt for mig selv! Ih altså, sådan burde mange flere dage starte!

Hvad skal jeg så bruge denne dugfriske skønne fridag til? Jo, jeg skal shoppe. Altså som i shoppe ny cykel! Nu har jeg haft utallige undskyldninger og alt for mange weekend planer til at få det realiseret, så jeg har såmænd taget en fridag til formålet. Og så tror jeg i øvrigt også at nogle i husstanden er trætte af at vi har fået dele-cykel efter min blev stjålet...

En lille fødselsdagsgave skal jeg også have indkøbt, da vi suser til min mors fødselsdag senere i dag. Det blir' nu dejligt med en aften med god mad og familiehygge...

Kan I alle have en skøn dag!

NB: Det er i øvrigt pudsigt med konceptet fridage. Mens jeg gør en dyd ud af at få absolut mest ud af dagen, så gør Karsten en dyd ud af at lave absolut mindst. Hvem mon der har knækket nødden?

5 kommentarer:

  1. Det ser rigtigt hyggeligt og dejligt langsomt ud.. og tænk at skulle shoppe ny cykel, bare det var mig.. jeg ønsker mig sådan en viva cykel som ejg har savlet over flere gange.. :)
    Go dag og go week..
    kh

    SvarSlet
  2. Uhm hvor lyder og ser det dejligt ud. Vi har sjovt nok helt samme to-delte opfattelse af hvordan en fridag skal benyttes herhjemme:-)

    SvarSlet
  3. Det ser ud til at være en fredag af den aller bedste slags...:-)
    Håber du har nydt det i fulde drag...og at du har fået fundet en fin ny cykel - måske vi får et billede at se af "the hawk"?? :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Åh det ser ud til at have været en god start på fridagen!
    Fik du købt dig en lækker cykel?
    Kram

    SvarSlet
  5. Rakel - Cyklerne fra Viva har jeg også kigget langt efter siden Sidsel foreslog dem. Da jeg så din kommentar kom jeg også bare SÅ meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle have købt den i stedet for og var ved at fortryde mit køb... Men jeg er nu glad for mit valg. Sender god karma i din retning, så du forhåbentlig også snart kan komme på cykel-shopping!

    Sidsel - Jeg nød det også helt vildt. Det er virkelig mærkeligt som prioriteringerne er forskellige når der skal være den perfekte fridag. Karsten skal bare have totalt ro, en sofa & en god bog så er hans fridag perfekt.

    Malene - Det var altså også super hyggeligt. Sjældent har jeg shoppet så meget, for ud over cykel var det også gaver og nogle fine bluser til moi... Sådan nogle dage skal man altså have nogle flere af!

    Stine - Nemlig, og den blev rigtig fin... Hyggeligt at du også har fået en blog nu. Og tak for sidst!

    SvarSlet