13.9.10

Pude + geometri

Flere gange har jeg beundret de fine geometriske puder, som både Karen og Anne har lavet. Farverne og de grafiske linjer har overbevist mig om, at pudefornyelse til i sofaen og soveværelset helt klart skal være et af de kommende krea projekter.

Og mens jeg sidder allerbedst bag skærmen og visualiserer nye puder, så fandt jeg disse fra ferm living som i farvekombinationerne vil være en god inspirationskilde...


Kan man andet end at blive i godt humør af de fine farver og mønstre? Jeg kan i hvert fald ikke!

14 kommentarer:

  1. De er skæppe skønne... har også haft kig på dem flere gange...!

    SvarSlet
  2. Især den øverste er jeg vild med:)

    SvarSlet
  3. Og jeg er vild med den nederste. Kæft de er fine, men Maiken kan du lave noget der er så lige? ja altså ikke fordi jeg betvivler dine evner, men ejg ville aldrig kunne ramme :)

    SvarSlet
  4. Uhh ja de er sørme fine! Tror også sådan nogen puder skal på min liste :)

    SvarSlet
  5. Maja - Præcis, det er nemlig sådan nogle puder som man kigger på igen, og igen...

    Anne - Den farvekombination er jeg også ret begejstret for. Farverig, men samtidigt egentligt også afdæmpet. Hvor fik du inspirationen fra til dine puder og tørklæde?

    Anne - Godt spørgsmål! Den som intet vover intet vinder. Det gik ok med at lave det helt lige til patchwork puden, så med en del nåle håber jeg at kunne gøre det nogenlunde lige. Men jeg tror bestemt det blir' vanskeligt...

    Evigglad - Det kan jeg godt forstå. :o)

    SvarSlet
  6. Jeg spottede dem også straks i GO morgen Danmark og vidste med det samme at måtte være fra fantastiske ferm.
    Men jeg tror nu at det er print og ikke patchwork, så det er klart at mønstret fremstår meget stramt og lige.

    SvarSlet
  7. Mette - Nemlig, jeg har også set dem i go' morgen Danmark. De giver altså bare et skønt look. Måske du har ret i at det er print? Jeg har ikke set dem IRL endnu, men det virker næsten umuligt at lave kanterne så lige selv. Men nu har du jo din helt egen skønne pude. :o)

    I øvrigt er de sidste smykker kommet godt frem. Jeg har bare haft alt for travlt (= ingen overskud) til at skrive til dig. Halskæden er allerede flittigt brugt! :o)

    SvarSlet
  8. Anne - Limpennen? Næh, hvad mener du? Altså lime stykkerne sammen?

    SvarSlet
  9. jeg har en lim pen, så slipper jeg for alle nålene og al den ri'en. Vedhæfter lige et link :)
    http://patchwork-gaarden.dk/tilbehoer-2/lim-og-klaebe-75/sewline-lim-pen-1193.html

    SvarSlet
  10. Anne - Smart fif. Hvorfor pokker har jeg ikke tænkt på det selv? Tusind tak. Vil da lige tjekke dit link ud...

    SvarSlet
  11. Uh ja dem savler jeg også over hver morgen ;)

    SvarSlet
  12. Hej igen Maiken
    Jeg tror, at det var da jeg så Karens trekantpuder, at jeg tænkte, at jeg ville lave et tørklæde med trekanter. Og ellers var det inde i Stilleben, jeg så puderne først. Der har de også de smukkeste puder! Dem burde du også lige kigge på:)

    SvarSlet
  13. Malene - Herhjemme er jeg så "heldig" at børne morgen tv vinder over Go' morgen danmark, så jeg nøjes med at sukke på nettet. :o)

    Anne - Tak. :o) Jeg var lidt nysgerrig efter hvor du havde fået inspirationen, da jeg lurede på om det var efter disse puder. Var jo i København i weekenden, men nåede ikke omkring Stilleben. Er også ret begejstret for de ting de har derinde, så jeg må komme omkring næste gang jeg får chancen. :o)

    SvarSlet