16.9.10

Velfortjent...!


I aften fik jeg sparket mig selv bagi og kom afsted til træning. Det var både tiltrængt, og temmelig skønt! Så nu kan jeg (for en efterhånden sjælden gangs skyld) smække benene velfortjent op og nyde en rest risengrød fra den anden dag. Ahh...

I øvrigt burde online træningshistorikker i fitnesscentre forbydes - de gør intet godt, men viser bare den sørgelige virkelighed og pirker i allerhøjeste grad til den dårlige samvittighed... Behøver jeg at sige det varer længe før jeg klikker mig ind på den funktion igen...?!

God aften til jer alle! Jeg selv har planer om at gå i symbiose med sofaen og læse slutningen af en god bog...

4 kommentarer:

  1. Online træningshistorikker?! Føj det lyder slemt! Det har mit fitnesscenter heldigvis ikke! Jeg er nemlig også en meget sjælden gæst der...

    SvarSlet
  2. Anne - Nemlig, jeg fik også en mindre depression da jeg opdagede funktionen. Belært af mine erfaringer - undgå det med mindre du har samvittigheden top tunet!

    Så sjælden gæst er jeg heller ikke, men har bare ikke været der på ugentlig basis som jeg plejer... Og det er slemt nok at blive konfronteret med! ;o)

    SvarSlet
  3. Uha, sådan et sæt "arm-bånd" har jeg også liggende i skuffen. Jeg kan godt afsløre, at de er støvede!

    Du er sej, Maiken!

    SvarSlet
  4. Mette - Haha, sej føler jeg mig nu ikke. Nok nærmere tynget af den dårlige samvittighed. ;o) Det er lidt ærgerligt at du ikke er dernede længere, for jeg kunne godt bruge en træningsmakker. Det plejer at være den bedste motivationsfaktor til at komme afsted...

    SvarSlet