11.7.10

Stilletter & palietter


OMG, hvor var det skønt at lufte stilletter og pallietterne i går aftes med en rigtig god veninde. Det trængte jeg til. Så har det mindre betydning, at jeg lige nu gaber om kap med mig selv...

Med panorama udsigt over fjorden fik vi suveræn sushi. Det var ultimativ selvforkælelse. Filmen derimod var en skuffelse. Altså, jeg havde ingen forventninger om at den ville være enormt handlings spækket eller stod til at vinde en Oscar, men jeg manglede nerven i Sex and The City universet. Imponerende tøjmæssige looks at sukke over, Jimmy Choos at sukke over, dilemmaerne med underskønne mænd, venindevenskaberne over alle. Ja, alt det jeg elsker ved SATC serien. I stedet forfaldt filmen til klicheer, ingen ægte dilemmaer og funderen, men viste kun de fire skønne kvinder som værende ganske egocentriske og snævertsynede. Ærgerligt, hvis I spør' mig. 

Cosmo's blev det ikke til, men til gengæld fik vi da et par drinks i Gaden, hvilket også var ret hyggeligt... 

God søndag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar