14.7.11

Ret fra vrangen


Et af mine absolut yndlingsmennesker er lige sprunget ud i bloggeriet. Maria kan bare noget med ord med sin fantastiske (sarkastiske) humor, der altid får mig til at grine på nok så grå en dag. Nå ja, og så er det krydret med en god gang krea. Jeg synes I skal hoppe forbi bloggen - I vil ikke fortryde det!

Faktisk er det gennem ord, humor, shopping, krea og web vi oprindeligt blev gode veninder. Aldrig havde jeg troet at venskaber kunne opstå på den måde, men hvor heldig kan man være?!

4 kommentarer:

  1. Blogland er et dejligt sted.

    (Se give away hos mig)

    SvarSlet
  2. Kisser - det var faktisk ikke gennem blogland, men et forum. Nogle gange kommer venskaber bare steder hvor man mindst forventer det... :)

    SvarSlet
  3. Arj, Maiken!

    Du burde vide bedre, end at skrive så fantastisk sødt om/til én, der stadig ammer!

    ... Nu sidder jeg og er helt våd-spaghetti med tårer i øjnene.

    Jeg forsøger lige at tage mig sammen længe nok til at sige: Tusind tak for de søde ord og den fantastiske velkomst i blog-universet :-D

    SvarSlet
  4. Haha, du har nok ret i at vi ammende kvinder er lidt grådlatente. Men nevertheless, jeg mener hvert et ord. :)

    SvarSlet