16.6.11

Hard work


Min søster (og forældre ditto) knokler på anden uge i døgndrift for at skabe et nyt hjem til en ny fremtid. Kæmpe kæmpe projekt at rengøre, lysne, male og forynge boligen som har huseret to storrygere, der har sat karrygult nikotin afsæt overalt. Vitterligt overalt!

Agnes og jeg har trukket i arbejdstøjet to dage. Jeg med grundrens, kost og skureklud, Agnes med gode sovevaner og selvleg.

Med alt det hårde arbejde fortjener min søster en lille ting. Nøglehænger ubetinget inspireret af Anne (med forlov til copycat), så nøglerne til det nye hjem kan opbevares fint... 

9 kommentarer:

  1. Flot nøglering, Maiken! (Sødt af Anne at låne ideen ud)
    Det lyder som hårdt arbejde, forhåbentlig belønner det sig med et super hjem.

    SvarSlet
  2. Hvor er den blevet fin Maiken:) Sender en sms i morgen (hvis jeg ikke ringer!).

    SvarSlet
  3. Det glæder mig, at du og dine forældre er der for din søster! Det er mere værd end ord kan sige!

    SvarSlet
  4. Ida - Tak, hun blev også glad for den. Det er virkelig et hårdt arbejde og jeg er meget imponeret over hvordan hun og andre knokler for at skabe et nyt hjem.

    Anne - Inspirationen kommer også fra bedste sted. :) Ring endelig! Jeg krydser fingre for dig. Har i øvrigt nogle skindfif jeg lige skal dele med dig...

    Anne - Tak, det er jeg glad for du siger. Du har jo selv været i de sko... Jeg prøver i hvert fald det jeg kan og har ressourcer til med lille baby.

    SvarSlet
  5. Trist at høre grunden til det hårde arbejde :-) Det er bare så svært og vigtigt at støtte - om ikke andet bare ved at være der....nu hvor du også skal pusle om Agnes. Skøn nøglesnor i et favoritprint :-)

    SvarSlet
  6. Sødt af dig med en gave til hende :)
    Dejligt at familien sådan kan støtte op om din kære søster.

    Kh Anne

    SvarSlet
  7. Du er da bare alletiders søster:)
    Det betyder alt, når man har et godt bagland - både når det går godt og når det er svært!
    Nøglesnoren er bare flot:)

    Kh

    SvarSlet
  8. Dejligt med god opbakning og en dejlig søster :)

    SvarSlet
  9. Dejligt at du bakker så godt op! Du er en god søster :)

    Jeg har forresten ændret mit blognavn til sniksnakkerier.blogspot.com (før budgetlivet), håber du vil ændre dit link og stadig følge mig? :)

    God weekend!

    SvarSlet