18.5.11

Udløbsdato


Alt har en udløbsdato, og åbenbart også min jævnaldrene søsters ægteskab. Siden jeg fik den triste nyhed har det fyldt mit sind og tankerne kredset rundt. Det kom som en overraskelse for ikke ét eneste lille tegn har jeg - eller omgivelserne - kunnet mærke eller se. Mange af mine tanker kredser lige nu om hvordan jeg bedst kan hjælpe og støtte den næste tid... Åh, det gør ondt helt ind i hjertet og jeg begriber det ikke helt, men heldigvis er de afklarede om deres beslutning.

Samtidigt har det også øget min bevidsthed om at værdsætte og værne om det jeg virkelig har kært - mit lille firkløver...!

10 kommentarer:

  1. Det er trist sådan noget, men nogle gange er det jo også godt. Men av, jeg får også helt ondt ved tanken om det, de skal igennem den næste tid.

    SvarSlet
  2. Puha ja, det må være lidt af en ubehagelig overraskelse når man ikke havde anet noget. Håber det kommer til at gå mindst smerteligt for alle, og kan godt forstå man kommer til at værdsætte det man har.

    KH

    SvarSlet
  3. Øhm jeg synes faktisk det er rigtig modigt og godt, at de tager den beslutning. For jeg har selv prøvet et forhold, der ikke fungerer og det er faktisk meget værre at være i end den smerte som et brud giver. Og Maiken vær du sikker i troen på, at din søster klarer sig! Med en søster som dig, der er så omsorgsfuld kan hun kun være i gode hænder!

    SvarSlet
  4. Anne - Ja, det er også noget af det mine tanker kredser om...

    Anne - Overraskelsen var i hvert fald stor... Men en vigtig påmindelse om at påskønne hvad jeg har kært.

    Anne - Jeg er helt enig med dig i, at det kræver mod at bryde trygheden og jeg håber at fremtiden vil bringe dem alle godt. Men jeg er samtidigt også ked af at min søde svoger vil få en mere perifær rolle i vores liv, og tænker meget over hvordan omvæltningerne vil påvirke deres og børnenes liv - på godt og ondt. Tak for de rare ord.

    SvarSlet
  5. Pyha...kan godt forstå det gør ondt. Men det vigtigste er at de er afklarede med situationen...Jeg er sikker på at dit nærvær alene er guld værd for din søster i den kommende tid!

    SvarSlet
  6. Åh, det er så hårdt med bekymringer om den nærmeste familie. Det er svært ikke at kunne tage smerten for dem, men jeg håber du i stedet kan være din søster fortrolige, og yde masser af nærvær for dem alle.
    Knus og tanker til dig, søde Maiken!

    SvarSlet
  7. Pyh - en hård beslutning, der går lige i min maves tryghedsfølelse...
    Forstår godt din bekymring! Håber din søster (og familie) kommer godt igennem det..
    Knus herfra...

    PS Sender lige en mail lidt senere, som du kun skal svare på hvis du har overskud!;)

    SvarSlet
  8. Puha Maiken jeg kan godt forstå du går med bekymringer og bliver også helt trist når jeg hører sådan noget. Det rammer sådan noget...
    Sender mine tanker til din søster og dig:)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde ord. Jeg er helt sikker på at de nok skal komme godt gennem det og håber bare på at kunne være en del af det solidt fundament, som de skal bruge for at komme videre med deres nye liv. Men tankerne og følelserne er sørme mange i disse dage.

    SvarSlet
  10. Anne - Send du bare en mail. Så længe Agnes gider sove har jeg masser af overskud! ;)

    SvarSlet