2.8.10

Picnic på stranden og Liberty-kup

Vores sidste ferieuge blev indviet med et smut til Blokhus. For mig er byen og den lækre strand bare synonym med sommer & sol... Vi var pakket godt ind i det blæsende, men lune vejr. Da vi har stranden i relativ nærhed behøver vi heldigvis ikke kaste os frysende ud i bølgerne ligesom de insisterende turister, der også lå i badetøj. Man er vel realist?


Efter en frisk lille soppetur (som senere tog overhånd for Ingrid!), så holdt vi en lille intermistisk picnic. Det er helt utroligt så godt en gedin leverpostejsmad med agurk og gulerodsstave til kan smage, når den indtages i den fri natur.


Nå ja, og så blev der også tid til en stor gammeldaws kræmmerhus-is og lidt shopping... Så til næste sommer ligger nu i Ingrids skab de to lækreste stykker liberty sommertøj. Og det var til den nette sum af kun 100 kr for hver del. Ih..!


Billederne yder desværre på ingen måde den fine smock-kjole, og shorts'ene retfærdighed. De er af det lækreste liberty stof, er simpelthen syet så fint og har enormt mange flotte detaljer...

Til sidst, en stor hilsen til alle dem som jeg mødte til blogtræf i går. Sommerfuglene var i maven, tankerne om skal / skal ikke var overvejet i bilen. Men det blev manet i jorden, for hold op hvor var det da hyggeligt at mødes med alle de søde krea bloggere. Der blev sludret, byttet og hygget til den store guldmedalje. Tak for en god eftermiddag!

Prikken over i'et efter et par gode dage vil vist være at jeg nu tusser ud i køkkenet for at lave hjemmelavet mango-is - uhm!

4 kommentarer:

  1. Skønne strand-billeder. Hun ser så artig og velopdragen ud, din Ingrid :)
    Sikke et Liberty-kup! Jeg kiggede på den samme top i Blokhus for godt en månede siden, mend er var det desværre en anden pris. Den er SÅ fin! (hmm... mon man skulle tage et smut til Blokhus en af dagene...)

    Jeg glæder mig til at høre mere om "træffet" og evt. få et par tips til hjemmelavet is? :)

    SvarSlet
  2. Mette - Velopdragen?! Jo, for det meste, når man regner hendes hysteriske flip da vi kom hjem fra. Hun har helt violet i hovedet. Imponerende og frustrerende på samme tid.

    Mon ikke vi kan arrangere hjemmelavet is på torsdag? ;)

    Faktisk er liberty shorts'ene som ubetinget har de fineste detaljer. Og med en hel væg af liberty til 100 kr, så er benzinen til Blokhus jo allerede betalt! Jeg var også ved at forelske mig i en heldragt med smock til 300 kr, men nåede at besinde mig...

    SvarSlet
  3. Også Tak til dig Maiken for en hyggelig eftermiddag i Århus. Rigtig hyggeligt at møde dig og de andre.

    Hvor ser det bare hyggeligt ud ved stranden og hjemmelavet mangois... mums!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  4. Mia - I lige måde. Det var et rigtig godt blogtræf Julia og dig havde stablet på benene! Det var super hyggeligt at møde jer alle. :o)

    Det var sørme også en god mangois!

    SvarSlet