27.10.12

Roadtrip

 
 
Ingrid kom med på et roadtrip til en lejrskole i det nordjyske, da jeg skulle holde oplæg for kandidatstuderende, der holdt innovationscamp. Hun var simpelthen så sød, charmerede alle og hyggede sig med at tegne mens jeg holdt oplæg. Ingrid fik både tilbudt tegnegrej af vores praktikant og en fik pose slik af søde-Claus (eller det hed han i hvert fald efter slikposen!).
 
Bagefter kunne vi lige nå en forblæst tur på stranden med resten af slikposen i lommen. Så er det helt okay at arbejde en lørdag...
 
Tørklædet købte jeg i øvrigt i går, så lidt camouflage har også sneget sig ind i min garderobe. Tiltrængt vil jeg næsten mene, da mit leo tørklæde vist trænger til lidt aflastning..! 

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder fra en kold tidlig vinterdag.
    Labre sand-larver.
    K mor

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja de smuttede altså lige en tur i sandet ved uheld. ;) Det var også dejligt forfriskende med en lille strandtur. :)

      Slet
  2. Skønne billeder som altid Maiken- I blev rigtig blæst igennem:) man kan næsten fornemme at lille Ingrid skraldgriner på billede 3 og det sidste billede er virkelig smukt med de vilde bølger og fuglen, meget!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mille. Turen til vandet blev ganske koldt netop fordi der var en frisk vind, men vi havde det i hvert fald herligt. Synes også det er næsten helt poetisk med sådan en svævende måge. :)

      Slet
  3. Hvor dejligt med en roadtrip! Det er så hyggeligt at komme lidt væk fra hverdagen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er enormt hyggeligt med sådan et roadtrip. :)

      Slet