20.8.11

Handywoman


Inden jeg fik besøg fik jeg leget handywoman. Jeg kan nemlig godt lide at være selvhjulpen. Op kom Hay sættekassen jeg fik i efteråret (tsk tsk) og avisholderne som jeg forelskede mig i, da jeg så dem inde hos Wenche. Nogle gange skal man åbenbart have et stærkt nok incitament til at få tingene gjort? Nu skal jeg bare finde ud af hvilke fine ting der skal bo i sættekassen....


PS: Karsten går i coma når han opdager at jeg i et anfald af humor har givet stikkontakten øjne fra Ingrids dublo... Jeg gad godt vide hvor længe det varer?

9 kommentarer:

  1. Det er humor! Karsten MÅ da kunne se det sjove i det:) Og ellers så sender du bare lige øjnene herover, for jeg synes, at det er for skægt!

    SvarSlet
  2. Den er squ da sød den stikkontakt:-) Og her i huset er det også mig, der hænger tingene op!

    SvarSlet
  3. Lækre ting du har fået hængt op og ja nogle gange må man selv tage teten :) Elsker stikkontakten :)

    SvarSlet
  4. Tommel op! Jeg er også handy-man herhjemme.

    SvarSlet
  5. Jeg klarer også mig selv det meste af tiden - ellers bliver det simpelthen ikke gjort - i hvert fald ikke hurtigt nok, så det er kun når jeg af ren og skær fysisk begrænsning ikke kan klare det selv, at manden får lov... eller når jeg ikke kan få l..... til at virke og smider med værktøjet i ren og skær arrigskab, så træder han selv til, som en frelsende ridder, der egentlig (ja, du er gennemskuet manse) bare vil have hystaden til at køle lidt ned :D

    SvarSlet
  6. Sød ide med Duplo stikkontakten. Det ville dog aldrig kunne lade sig gøre her. Storebror har tjek på alt legetøjet!! "kom til" at smide en gl. legokasse ud i sidste uge...uha, vi snakkede ikke sammen i en hel time... Dejligt når man kan selv, så behøver man jo heller ikke at spørge inden...vel? ;o)

    SvarSlet
  7. Det ser super fint ud det du har fået hængt op!:)
    Herhjemme deles vi vist lidt om handy-tingene - men lader manden om det meste..;)
    Fed idé med stikkontakten1
    KH Anne

    SvarSlet
  8. Sådan Maiken. Så kan man også få det som man vil:) Hvor er avisholderne fra? Dem kan jeg godt lide og det med stikkontakten er også humor mine øjne:)

    SvarSlet
  9. Anne - Nja, han er ikke altid begejstret for mine påhit, så nu må vi se... Har reserveret nogle af øjnene til dig til næste gang vi ses eller sender noget. :)

    Auvill - Tak tak. Så er man også sikker på at det kommer til at hænge præcis der hvor man gerne vil! Smart.

    Line - Tak :)

    Malene - Tror helt klart på empowerment. Det er godt at kunne selv. Har faktisk også været på elkursus med en veninde og sætter de fleste af vores lamper op :)

    Line - Haha, har det på præcis samme måde!Forrige gang fik boremaskine også en ordentlig omgang verbale prygl. ;)

    Pia - Fnis, ja så skal man passe på! Men måske hvis han inddrages i det du kan få lov?

    Anne - Tak :)

    Malene - De er købt i København hos Haulrig til omkring 150 kroner stykket. Har længe ledt efter en væghængt avisholder, hvor tingene er gemt lidt væk, så de her var bare perfekte.

    SvarSlet