10.3.12

Leo med twist


Jeg er slet ikke færdig med leo printet, hvilket jo i og for sig er heldigt nok når nu jeg lovede Ingrid, at jeg ville sy en matchende nederdel til Agnes leo buksedragt. Nederdelen er syet efter Lines DIY og leget lidt med detaljen. Jeg fraveg den oprindelige plan med en helt enkel all-around nederdel, da jeg synes det fungerer ret godt med en farvet detalje. På forsøgsbasis blev buksedragten også pimpet med to knapper, men jeg ved ikke rigtig om de skal af igen. 

Pasformen er rigtig god på begge og jeg ville egentlig gerne have vist dem på to nuttede piger, men tingene har kun været in action på sure ulvetime ramte piger, hvoraf yngste også er plaget med øjenbetændelse og snot. Mindre charmerende! Men i morgen regner jeg med et par snapshots når de skal være fødselsdagsfine til kusine Klaras fødselsdag...


Hav en skøn weekend.

10 kommentarer:

  1. Den er fin - hvad sagde Ingrid til den? Nu kan de rigtig matche;)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare skøn, elsker kontrast knapperne:-)

    SvarSlet
  3. Fin nederdel og fine detaljer. Sikke flotte navne dine piger har. Kan ikke tyde hvad der står på mærket? :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare en fin nederdel du har fået lavet. :o)

    SvarSlet
  5. Uh hvor er den lækker... Er vild med de fancy detaljer

    SvarSlet
  6. Rigtig fed detalje med knapperne. Hvorfor noget stof er den lavet i?

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin Maiken. Og så lækre detaljer :)

    KH

    SvarSlet
  8. Vildt fin..! Og jeg er vild med knapperne dertil.. Og så skal du lige vide at du smitter..;) Var i stof2000 i weekenden og kunne ikke lade være med at købe lidt Leo med hjem..;)

    SvarSlet
  9. Anne, tak. Ingrid blev begejstret for den! Den blev prøvet fluks udenover nattøjet. :)

    Anika, tak for det.

    Line, tak tak.

    Menageriet, tak for dine søde ord om pigernes navne. Det blev jeg rigtig glad for. Der står Foxy A på mærket, men det er ikke til at se det hele på billedet. :)

    Sandie, tak. :)

    Kristina, detaljerne er jeg også rigtig glad for.

    Camilla, Tak! Nederdelen er lavet i babyfløjl fra stof2000. Det findes i to forskellige nuancer. Jeg valgte den med mest grålig bundfarve. De har det stadig inde i byen.

    Anne, tak skal du have. :)

    Anne, det lyder da godt! Jeg har godt set dine fine shopperier, men bare ikke fået kommenteret på det. :) (host, og så smitter det i øvrigt også den anden vej)

    SvarSlet