23.4.10

Genbrugsguld...!

I eftermiddags har jeg været på tour-de-genbrug og fået det pureste genbrugsguld med hjem! Fire fantastiske sæt i bedste 70er retrostil kom med hjem. Utroligt som et flot stykke tekstil kan bringe lykke hos finderen. Heldet må have fulgt mig, da min søgen efter retro genbrugsguld langt fra giver gevinst hver gang.

Billedet yder ikke det blå-lilla blomstrede stof fuld retfærdighed. Det er SÅ fint med lækre klare farver. Jeg fik to lilla sæt i absolut fineste kvalitet - faktisk så fint at jeg overvejer om jeg nænner at klippe i det....?

Men jeg fandt også en rigtig fin Molo t-shirt til den nette sum af 15 (!!) kroner... Ganske vist et par størrelser for stor til krudtuglen, så den må vente i skuffen en tid...


Sidste scoop var en etnisk dug, som jeg gætter er guatamalansk eller fra et andet mellemamerikansk land. Stoffet er i lækreste uldkvalitet og har skønne klare farver. 


Planen er at lave det til et skønt tørklæde ala Rikkemai til de kolde sommeraftner...

5 kommentarer:

  1. Jeg kan virkelig også leve højt på sådan nogle fantastiske fund længe...! :o)

    SvarSlet
  2. Hej Maiken.
    Sikke heldig du var!
    Herlig blog:-)

    SvarSlet
  3. Over skønne loppefund. Jeg glæder mig til at se hvad de skal blive til, hvis du altså nænner at sætte saksen i dem :)

    SvarSlet
  4. Jeg har allerede sat saksen i det lilla - om end det også ville have været vildt flot på dynerne. Men jeg kunne bare se så mange skønne kreationer af det, så saksen måtte i sving... Indtil videre er det blevet til en skøn sommerhat sommerhat til krudtuglen. :o)

    SvarSlet