15.8.10

Zoo

Vi elsker at tage i zoologisk have. Så i dag fik vi fornyet vores årskort, så vi kan følge dyrene over hele sæsonen. Det fede ved årskortet er nemlig, at så føler man sig ikke forpligtet til at se alle dyrene hver gang, læse på alle skiltene og der behøver ikke være høj sol for at komme afsted. Og jeg tror Ingrid glæder sig til at råbe Tuuut efter elefanterne, sige Uh-uh-ih-ih efter aberne, spise madpakker og plage om is. Vi skal nok få stor fornøjelse af kortet igen i år!





Og så fik den unge madamme i øvrigt klippet lokkerne for første gang hos en frisør i går. Lige pludselig ser min lille pige jo helt stor ud! Og hvor er det dog pynteligt at få tjavserne lidt væk, så krøllerne mere kan komme til sin ret...

Søndag aften har vist indhentet mig. Jeg burde læse noget til arbejde i morgen. Jeg burde sy pusleunderlaget til barselsgaven færdigt. Jeg burde gå ud at tømme vaskemaskinen. Jeg burde gå ud for at lave en kop the. Men indtil videre er det altså også ret hyggeligt bare at stene lidt over bloggeriet...

5 kommentarer:

  1. Skønne billeder. Da vi boede i Aalborg havde vi også årskort, for vi boede så tæt på Zoo. Der er bare så hyggeligt :)

    SvarSlet
  2. Åh ja, ZOO er skønt! Med ZOO mere eller mindre i baghaven, har også SÅ meget glæde af vores årskort. Netop fordi at det bare kan blive en del af en gåtur eller et hurtigt smut en formiddag eller på vej hjem fra dagpleje.
    Til gengæld føler jeg altid, at vi BØR købe is, når nu vi er kommet "gratis ind" ;)

    Måske vi skulle tage en udflugt sammen en dag?

    Hvor er Ingrid iøvrigt fin, men hendes nye frisure :)

    Kh Mette (som også burde lave te, men er travlt optaget med ny blog ;)

    SvarSlet
  3. Malene - Vi har også haft årskort adskillige gange efterhånden, og det er bare så hyggeligt!

    Mette - Gid vi var så heldige også at kunne smutte omkring i hverdagene, men før vi har hentet Ingrid fra arbejde så er vi næsten rendt ind i ulvetimen. De frister altså også med de is overalt i zoo!
    Det kunne være hyggeligt med en lille zoo tur sammen. Jeg mailer eller sms'er lige med et dato forslag.
    Jeg er også rigtig glad for at have fået hende klippet. Og hun var så dygtig hos frisøren. Med rosiner og boglæsning lykkedes det at få hende til at sidde helt stille. :o)
    Med hensyn til din kommende blog, så har jeg jo smugkigget og det ser lovende ud!

    SvarSlet
  4. zoo er et uundværligt sted, det ser ud til at være en rigtig dejlig dag - og hold op hvor er hun bare en lille lækkerbidsken.

    SvarSlet
  5. Hej Sidsel - Zoo er altså også bare et totalt yndlingssted! Og tak for komplimentet om Ingrid. Jeg synes jo i sagens natur jo også at hun er ret skøn. ;o)

    SvarSlet