9.8.10

Klipper & klipper...


Altså, jeg må jo indrømme at jeg i dén grad drømmer om en masse lækkert liberty stof. Og da jeg har besluttet at jeg skal begrænse mine krea investeringer, der altid har en tendens til at løbe løbsk, så er jeg i fuld sving med at tynde ud i retro stoflageret. Og det er da helt ufatteligt så meget fint retro stof jeg har fået samlet sammen på no time.

Så om ganske snart kommer der en masse retrostof patchwork-pakker til salg her på bloggen. Jeg skal bare have taget billeder og pakket dem sammen. Der bliver tolv lapper (af 15 cm x 15 cm) i hver pakke. Prisen bliver fast inklusiv porto. Og hvis der er interesse har jeg også overvejet at lave flagranke stykker udklippet lige til at sy...

Jeg glæder mig til at kunne legimitere en masse Liberty-indkøb, og Karsten glæder sig vist til mere plads på kontoret.

6 kommentarer:

  1. Hej Maiken. Hvad koster de?? Æv, håbede det var til bytte, jeg har også svært ved at legitimere mine stofkøb (læs: har købt lidt vel rigeligt) for tiden. Lækre stoffer...
    KH Mia

    SvarSlet
  2. Hej Maiken, kender også godt det der med at have forkøbt sig fatalt!
    men med alle de fristelser.. tsk sk :)

    jeg ku meget godt være interesseret i sådan en flagranke pakke hvis det blev aktuelt - vil så gerne lave en, men magter ikke at klippe ud til det!

    KH Vibeke

    SvarSlet
  3. Mia - Som udgangspunkt ser jeg om der er rift om pakkerne, da jeg jo gerne vil have lidt (øhm meget) Liberty finansieret. Men hvis jeg har overskud kan vi måske bytte. Jeg har lige tjekket priser og besluttet at tage 50 kroner for én pakke inklusiv porto, to pakker for 90 kroner incl porto.

    Vibeke - Min tanke var netop at der jo går en del stofrester til flagranketrekanterne og så tager klipperiet jo tid. Når jeg har lagt disse billeder op kigger så kan vi godt lave en aftale om nogle trekanter, men de bliver nok lidt dyrere end firkanterne, da der går mere stof til det... :o)

    SvarSlet
  4. Jeg kigger bare lige med her på sidelinjen og ser hvad der dukker op :)

    SvarSlet
  5. Spændende ser det ud, glæder mig til at se de færdige pakker. :-)

    SvarSlet
  6. Vibeke - Så har jeg lagt de første pakker op. Jeg afventer lige for at se om der er rift om dem før jeg begynder at klippe mere i mit retrostof. :o)

    Pernille - Jamen, jeg håber der er noget som kan frise. :o)

    SvarSlet