9.8.10

Få fingrene i lækre patchworkpakker med retrostof

Jeg har besluttet at sælge ud i noget af alt det lækre vintage retrostof, som jeg har skrabt sammen, så det kan finansiere lidt lækkert liberty stof. Jeg har ofret noget af mit smukkeste retrostof til den gode sags tjeneste... Retrostoffet er klippet i firkanter af 15 x 15 cm. I hver pakke er der 12 fine stykker retrostof. Det passer perfekt til en lille start-pakke, et nyt kreaprojekt, supplement til dine retrostoffer...

Det er efter først-til-mølle princippet, da kun er én af hver retrostof pakke. Du kan bestille ved enten at skrive en besked (husk at skriv mailadresse), eller maile mig på maikenholmnors@gmail.com. For nemheds skyld har jeg sat priserne inklusiv porto, som jo er relativt dyrt. Jeg har planer om at samle forsendelserne og smutte på posthuset i weekenderne.

Priser:
én pakke 50 kroner
to pakker 90 kroner
tre pakker 125 kroner
fire pakker 150 kroner

Priserne er inklusiv porto.

God shoppelyst...!





I takt med at pakkerne (forhåbentligt) bliver solgt fjerner jeg billederne, så det kun er de pakker som stadig er til salg, der er billeder af.

17 kommentarer:

  1. Så fine pakker. Kunne sagtens fristes, men må hellere holde mig i skindet. Har du forresten husket lapperne til mig fra vores byttehandel?

    SvarSlet
  2. Fantastiske farver. Jeg vil gerne købe nr. 11 og 14.
    Min mailadd er : baski_kone@hotmail.com

    Kh Lise

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne købe nr. 6 og 15.

    mari@bondesen.org

    SvarSlet
  4. Hej jeg vil gerne købe 1,3,5 og 9 .
    Mange hilsner Heidi

    SvarSlet
  5. Hejsa.

    Jeg vil gerne købe 7 og 16 :)

    Miahald1205@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Malene - Jeps, jeg har bare ikke fået mailet til dig endnu. Faktisk startede jeg ud med at lave 10 blå/lilla firkanter til dig, og så tog det ligesom overhånd... ;o) Er det ok jeg sender til dig samtidigt med de andre?

    Det var da herligt at der er rift om pakkerne. Jeg mailer lige til jer andre i aften. :o)

    SvarSlet
  7. Nu hvor der har været så god rift om pakkerne (jubii), så vil jeg lægge flere pakker på så snart jeg har tid i denne uge.

    Jeg kom nemlig til at klippe en hel del stof op, men gik kold i at lave pakker og oploade billeder i går aftes... :o)

    SvarSlet
  8. Ja selvfølgelig. Du sender bare sammen med de andre. Ville bare være sikker på, at du havde klippet til mig - ellers skulle jeg jo melde mig på banen ang en af pakkerne:)

    SvarSlet
  9. Hej Maiken.
    Jeg vil bare lige høre om du har sendt mail rundt til folk?!
    Det er fordi jeg kom til at trykke på en forkert knap så jeg kom til at slette alle mine mails. Så jeg ved ikke om jeg har slettet en fra dig :(
    Mvh Lise(baski_kone@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Malene - Nej, du var bestemt ikke glemt. :o)

    Lise - Var simpelthen så træt i går (det er hårdt at starte på job igen efter ferien!), og sov hele aftenen væk på sofaen. Men jeg får lige mailet i dag til alle i stedet... :o) Men det er da rigtig træls for dig at du har fået slettet alle dine mails.

    SvarSlet
  11. Hej Maiken..
    Lækre pakker - men jeg er da lidt for sent ude.. Jeg vil gerne købe 8 + 13 hvis de er tilbage... Men vil meget gerne ha' flere med hvis du laver flere..?!
    Jeg er meget til noget der ligner pakke 1, 3, 14, 15, 16..:)
    Nyd aftenen.
    KH Anne (anne_bc(snabela)hotmail.com)

    SvarSlet
  12. Anne - Jeg kan sagtens lave nogle flere pakker til dig og i den stil du efterspørger. Som jeg skrev havde jeg også planer om at lave nogle flere, men har bare ikke haft tiden endnu. Jeg har lige mailet dig om det. :o)

    SvarSlet
  13. Sikke nogle skønne kombinationer - man bliver jo helt hevet ind i 70'erne :)

    SvarSlet
  14. Hej Maiken,


    jeg har tagget dig i en blogleg - håber du vil være med :)

    KH Vibeke

    SvarSlet
  15. Vibeke - Jamen, jeg tager udfordringen på mig i morgen. :o)

    SvarSlet
  16. Så er pakkerne sendt afsted i denne omgang, og skal lige tage mig sammen til at få lavet flere og lagt billeder op... :o)

    SvarSlet
  17. Hej Maiken
    Jeg vil meget gerne købe nogle stykker af dine retropakker. Har du stadig nogle til salg? eller er de allesammen solgt? Jeg vil gerne købe pakke 2, 4 10 og 12:-)
    mvh Mette
    (mettewv100@hotmail.com)
    31263114

    SvarSlet