4.8.10

Hest eller ej...?


I morges rendte Ingrid rundt med den lille hest fra hendes bondegård. Derfor hiver jeg den fine hæklede hest fra Sebra, som var i godteposen, ned fra hylden. Jeg giver den til hende: "Se Ingrid, her er også en hest". Men hvad gør hun? Ryster på hovedet og siger "Nej!"

Okay, da jeg fik den spekulerede jeg også over hvad pokker et dyr det var. Femøren faldt ikke for mig, så jeg måtte også konferere Karsten om hvilket dyr han mente det var. Men Ingrid var tilsyneladende ikke enig med faren i at det var en hest.

Men skidt pyt, hest eller ej, den er fin og pynter på hylden i værelset... 

6 kommentarer:

  1. Haha, jeg har tænkt på det samme med den ko jeg fik med hjem. Om det nu virkelig var en ko, for bortset fra farverne ligner den ikke synderligt meget. Så helt galt på den er hun nu ikke den lille Ingrid:o)

    SvarSlet
  2. Ja det altså lidt svært at se...;)

    SvarSlet
  3. Cecilie - Altså, jeg måtte vende og dreje den flere gange inden hest var mit bud, så Ingrid havde vist fat i den lange ende! Koen var fin, den ville jeg også gerne have haft. I dag så både elefant og zebra i en butik - og de er altså en hel del nemmere at genkende...

    Mette - nemlig!

    SvarSlet
  4. Jeg er fuldstændig enig med Ingrid. Dette er ikke en hest :) sådan som den lige sidder der er mit bedste bud en brun gris :-) måske fordi den lige har taget mudderbad. Men den er nu meget sød..... Hest eller ej

    SvarSlet
  5. Heidi - Fnis, ja jeg har også svært ved at se lighederne med en hest (bortset fra farven), selvom den er nuttet... ;o)

    SvarSlet
  6. Til hestens forsvar vil jeg dog sige, at den har manke og hale... Det må være en formildende omstændighed?

    SvarSlet