5.8.10

Liberty returgave


Ingrid er ofte blevet begavet med såvel tøj som legetøj i store mængder i takt med at min nevø og niece er vokset fra tingene, så jeg tænkte at det var passende at min søster også fik lidt retur. Og da jeg har set mange fine punge, var det oplagt at lave sådan en til hende. Inspiration er især kommet fra hende her, som har lavet de fineste punge i Liberty og som jeg gerne ville gøre efter...


Et lille stykke liberty, lidt prikker (det må være en momental svaghed?) og en fin stofbetrukket knap blev en aftenstund tryllet om til en lille pung. Nu håber jeg bare min søster har lyst til at tage den i brug...

12 kommentarer:

  1. Mon ikke hun har det - den er i hvert fald rigtig fin!
    Kh Louise

    SvarSlet
  2. Den er i hvert fald rigtig fin :)

    SvarSlet
  3. Den er god nok fin! Jeg er sikker på, at hun bliver glad! ;o)

    SvarSlet
  4. ih hovr er den skøn.
    Din søster er vel nok heldig:)


    KH Vibeke

    SvarSlet
  5. Den tager hun da helt sikkert i brug med det samme! Det ville jeg i hvert fald gøre:)

    SvarSlet
  6. Hejsa - Tak, hvor er I søde. Jamen, jeg håber hun vil bruge den, selvom jeg stadig er lidt i tvivl. Resultatet er jeg glad for, så der bliver helt klart syet flere når jeg får fat i mere liberty stof. :o)

    SvarSlet
  7. Den MÅ hun da blive glad for...den er i hvert fald rigtig flot!

    SvarSlet
  8. Wauw den er lækker og prikker skal der da til...passer så fint til Liberty :-)

    SvarSlet
  9. Hold op hvor er den fin! heldige asen:-)

    SvarSlet
  10. Den er rigtig fint - forfriskende med noget nyt Liberty stof, som man ikke ser alle steder inkl. i mit eget stoflager:)

    SvarSlet
  11. Hvor er den skøn! Smukt, smukt stof. Heldige søster ;)

    SvarSlet
  12. Hvor er I søde! Tak for alle jeres komplimenter.

    Min søster fik den sidste weekend, så i morgen når vi skal til navngivningsfest vil jeg fritte hende om hun har taget den i brug - eller hun (som jeg er lidt bekymret for) synes den er lidt bedstemor-blomstret og i øvrigt ikke aner hvad hun skal bruge den til... ;o)

    Mon ikke det er den kreative forfængelighed der spiller ind?

    SvarSlet