15.8.10

Småt shopping & store is

Efter at have set Mettes skønne budgetshopping måtte jeg også en tur omkring Føtex i fredags. En hel masse af tøjet ville ikke finde vej til Ingrids tøjskab, men der var sørme også rigtig mange fine ting til at opgradere garderoben med. Med mig hjem kom både fine stumpebukser med svalemønster, en sød puffet nederdel, den lækre ugle sweather og tre sommerbluser, der skal fungere som undertrøjer. Og det var alt sammen til den nette sum af et par hundrede kroner! 

Det er umuligt ikke at blive begejstret for shopping til budgetpris! 


I går fik jeg også leget lidt med ismaskinen, da bedstemor og bedstefar kom forbi. Normalt plejer jeg at bage muffins, men med det fine vejr i går var det helt perfekt med is. Og denne med fersken, ribs og skovbær blev super frisk og sommerlig. Toppet med hvid chokolade og frisk fersken var den bare helt perfekt. Uhm!


Uheldigvis kom jeg til at lave en opdragelsesmæssig fodfejl. Ingrid var lige vågnet, og jeg fortalte hende begejstret, at nu skulle vi til at lave IS. Resultatet var en utålmodig ung dame, der snakkede om is hele den næste time, og som nægtede at spise rugbrød, nu hvor der var stillet is i udsigt. Doh. Så lærer man da af sine fejl.

I øvrigt var isen det eneste jeg fik foreviget, og desværre hverken solskin, kaffehygge og leg på vores nye terrasse. Det var ellers rigtig hyggeligt!

God søndag til jer alle!

9 kommentarer:

  1. Åh nogle fine svalebukser - jeg må vist et smut omkring føtex (måske først på mandag, i dag er det vist lidt sofasøndag for mit vedkommende).

    Det fine vejr du nævner I havde i går, måtte du gerne have sendt lidt af mod Nordsjælland. Jeg kunne næsten svømme brystsvømning i indkørslen uden problemer...

    SvarSlet
  2. Michelle - De er simpelthen også så fine de svalebukser, så de er bestemt en tur omkring Føtex værd. Ud over den grå / lys korale model var der også i mørkelilla. Og det bedste er, at de faktisk kun kostede 50 kroner.

    Jeg har godt hørt i nyhederne at Sjælland fik skybrud. Ret pudsigt når nu der ikke faldt en eneste dråbe regn her! Jeg håber I er heldigere med vejret i dag.

    SvarSlet
  3. Svalebukserne er bare "to die for!" Dog tror jeg min knægt kommer til at se lidt for tøset ud, hvis jeg putter ham i sådan et par.

    Her over i Esbjerg har der også været total sommer i dag!
    Min søster bor lige hvor Helsingørmotorvejen bliver til Lyngbyvej, så hun brugte hele aften

    SvarSlet
  4. ...i går på at se folk køre fast i vandmasserne. (UPS glemte vist lige slutningen af min kommentar)

    SvarSlet
  5. Hej Maiken :o)
    Super fedt tøj du har købt til Ingrid, jeg er især vild med ugletrøjen!!
    Fedt du er med på en byttehandel!! Jeg vil gerne have tasken i noget retro stof, gerne i lilla/blå eller gul/lilla/rosa agtige farver. Hvilke farver skal dit etui være i?
    Nu da du er ved at skifte fra retro til liberty, så har jeg noget liberty (rød/lilla meadow) hvis du vil bytte et stykke af det til noget retrostof i de nuancer som tasken også skal være i?
    Du kan jo sende mig en mail på mette at bossow dk.
    Ha en god aften!!
    KH Mette

    SvarSlet
  6. Tak for sidst. Isen var overmåde lækker :-)
    Mht billeder har jeg nogle gode, hvor Ingrid lufter sin lille fikse håndtaske!
    Kh bedstemor

    SvarSlet
  7. Anne - Det kan godt være at han risikerer traumer hvis du insisterer på svalebukser?!
    Jeg så lige et indslag i nyhederne om vandmasserne i nordsjælland. Jeg havde da overhovedet ikke troet der var SÅ meget vand, så jeg er glad for skybruddet ikke kom her.

    Mette - Retro er i top. Jeg kigger lige i gemmerne, men kan ikke love at jeg har nok til at bytte ekstra. Hvor stort et stykke tænker du på? Nu har jeg jo på ingen måde droppet det skønne retrostof, du skal vist nærmere betragte Liberty som et supplement. ;o)
    Men jeg kunne da godt tænke mig den i det liberby du nævner. :o)

    Hej Mutti - Ja, det var bare ærgerligt at vi spiste det hele! Du må meget gerne maile billederne. :o)

    SvarSlet
  8. Hej Maiken
    Super så laver jeg den i det, det tror jeg godt jeg kan finde ud af :o)
    Jamen, det med ekstra bytte var bare hvis du havde nogle små rester du ville af med, men det behøves heller ikke. Bare jeg får sådan en lækker taske som du lavede så er jeg glad ;o)
    vi må lige mailes ved ang. adresser :o)
    Ha en god aften!
    Kh Mette

    SvarSlet
  9. Mette - Det er super. Jeg kan nok godt nå at sy den i weekenden. Jeg mailer dig lige senere på ugen. :o)

    SvarSlet