12.8.10

10 ting

Awards og bloglege florerer hurtigt her i blogland, hvilket ikke er en undtagelse med denne blogleg "10 things you did not know about me". Da jeg er blevet tagget hele tre gange, nemlig af Mia (MammaMias verden), Vibeke (Månestrålens Mammastia) og Mia (Made by Mia Hansen).

I de awards jeg har modtaget (her & her) er der allerede løftet sløret lidt for (u)nødvendig viden om mig, så hovedet måtte lægges i blød for at komme på 10 helt nye ting, så here goes...
  1. Jeg var i min studietid i praktik i UNHCR (FNs flygtningehøjkommerciat) i Geneve, hvor jeg beskæftigede mig med Sexual and Gender based violence
  2. Den eneste jeg nogensinde har haft en fanplakat oppe af er sangerinden Bjørk.
  3. Elsker at finde den perfekte gave og er dybt utålmodig når den pakkes op fordi jeg er så spændt på modtagerens reaktion.
  4. Jeg ville i hele gymnasietiden være arkitekt, men endte som sociolog
  5. Jeg blev kærester med min mand da vi var tutorer på universitetet sammen
  6. Eneste kæledyr jeg nogensinde har haft var en sort mini puddel ved navn Tessa
  7. Helt op til gymnasiet gik jeg til rytmisk gymnastik, og deltog i Landsstævne to gange
  8. Tandlægebesøg er jeg enormt bange for, og har det fysisk dårligt mens jeg er på briksen
  9. Synes Sinead O'Conner var cool og fik i gymnasiet klippet mit hår 2 cm kort!
  10. Forvandlede mig til en planlægnings og farvekoordinerings bridezilla, da vi blev gift i september 2007 (ups)
Sidstnævnte kan jeg jo næsten ikke skrive uden at I får syn for sagen...



...ALT var med gennemgående tema og i farverne sort, rød og hvid. Lige fra tøjet, bilen, bryllupskagen, invitationer, gæstebog, gæstepræsentationshæfter, bordoversigt, blomster - you name it. Hmmm...

Jeg kan se at bloglegen efterhånden er kommet vidt omkring. I stedet for at sende den videre vil jeg nysgerrigt læse med for at lære mere om jer andre!

6 kommentarer:

  1. Hehe - ja okay hele 3 tags... Men jeg er nu glad for at du tog den op - hyggeligt at lære dig lidt bedre og kende! Og 2 cm kort!Det er godt nok kort!!

    Super billede i øvrigt :)

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Fantastisk bil!! Og dejligt med lidt flere facts om dig ;)

    SvarSlet
  3. Mia - Det er første gang jeg har været med i en "blogleg", men synes egentligt det var meget sjovt at viderebringe niche viden om mig, så selvfølgelig var jeg med. Jeg har dog ikke nået at læse alle andres og kommenteret endnu. :o)
    Måske var håret et par centimeter længere, men det var ganske kort. Frisøren synes vist det var en skam at klippe en page frisure så kort, men det var meget sjovt at prøve. Dog synes jeg kun det var fedt i et par uger, og det tog en evighed at gro ud igen!

    Mejse - Tak, jeg bliver også helt nostalgisk, da jeg kiggede billederne igennem i går... Nu hvor jeg tænker tilbage er det lidt morsomt HVOR forargede damerne i Lilly butikken var, da jeg kom med mit fine røde bånd. At jeg dog KUNNE finde på at "ødelægge" deres fine kjole med sådan et bånd. Men nu er det jo blevet super moderne (det var usædvanligt i 2007) med bånd, så de ville nok ikke studse over det så meget i dag?

    Julia - Bilen var super nuttet, og faktisk lånte vi den gratis ved Skydepavillionen, hvor vi holdt festen. Og så passede den perfekt ind i hele stilen. Men jeg har svært ved at tro den ville gå gennem syn, da den var mere eller mindre livsfarlig at køre i! Der var et lille bitte (læs: stort) problem med bremserne...
    I øvrigt nogle vildt fede billeder på din "10 ting". Har bare ikke nået at skrive inde ved dig endnu!

    SvarSlet
  4. Hvor er I bare fine! Sjovt at læse lidt mere om dig.

    Det var så hyggelig at møde dig til blogpicnic:)
    Jeg melder mig som fast læser, så jeg kan følge med i hvad du laver videre!

    SvarSlet
  5. Hej Siri - I lige måde! Og jeg ser også frem til at følge hos dig.

    Bryllupper ER altså fantastiske. Sådan en dag burde man have flere af i sit liv!

    SvarSlet