20.10.12

Efterårsferie


Vi er ved at pakke taskerne ud efter en uges efterårsferie i sommerhus. Det er efterhånden en tradition at vi nyder efteråret og stilheden i sommerhus, og i år var vi heldige at finde et lille fint sort træhus på en stor naturgrund i nærheden af stranden og med udsigt til en mose - og så endda til spotpris.

Så vi har læst bøger, gået ture, lavet popcorn over bål, samlet en stor spand kastanjer, hygget med at lave kastanjedyr, bagt kage, været kreative, slappet af til film og haft besøg. Der har også været en masse vræl og brok som sædvanligt, men det er ligesom nemmere at kapere når der er masser af tid til ro og hygge.

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle lækre billeder!

    Det er da bare en skøn ferie i har haft jer. Og popcorn over bål, elsker vi også herhjemme;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg gad godt at have et spejlrefleks kamera, men dette kan også tage ganske hæderlige billeder. :)

      Det er faktisk første gang jeg laver popcorn over bål og det var simpelthen så hyggeligt, så jeg tror ikke det bliver sidste gang...

      Slet
  2. Fantastiske billeder!

    Jeg elsker også efteråret og nyder at holde ferie med skønne naturoplevelser i det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Naturen er også bare rigtig skøn om efteråret - også selv om den forløbne uge har været lidt regnfyldt... :)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud :). Gode billeder :)

    SvarSlet
  4. Nogle vildt gode og stemningfyldte billeder og hvor er du smuk på billedet- meget fint profilbillede!:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bliver så grundglad for komplimenter af billeder fordi jeg øver mig meget i at tage bedre billeder, så dine ord varmer meget. Men de andre ord er nu også rigtig søde. :)

      Slet