23.9.11

Go' deal


Vi har en ret go' uskreven aftale, min nabo-veninde og jeg. En hurtig leverance til aftenskaffen når der er rigeligt med kage. Da tallerkenen i går kom retur fra drømmekage leverancen var to af disse på. Blåbærmuffins med vanille frosting. Fedt! Når mælkeiglen ellers er holdt op med at brokke sig (hvorfor er det naturlov at brokke sig i søvn?) skal jeg hygge the, muffins og lave fødselsdagsgaver til Ingrid...

PS: Nej, jeg er ikke ved at konvertere til en kageblog såfremt nogle skulle være i tvivl.

9 kommentarer:

  1. En kageblog er da ellers ikke at kimse a' ;)
    Den ser godt nok lækker ud den kage.. nammenam der blev man lige lækkersulten!!

    KH og god weekend

    SvarSlet
  2. Anne - Hehe, nej. Men jeg tænkte at der var ved at gå lige rigeligt kage-hygge i den! ;) Også god weekend til dig. :)

    SvarSlet
  3. Sara, den aftale er jeg også ret begejstret for! :)

    SvarSlet
  4. Super aftale! Den ser også riiiiimelig fristende ud!

    SvarSlet
  5. Det var da virkelig en genial aftale!
    Nyd den, den er fortjent når man agerer malkeko;-)

    SvarSlet
  6. Ida, den er også god, men får bestemt blodsukkeret til at stige med det topping. ;)

    Line - Nemlig! Er altså blevet nødt til at svinge powerhoop'en da amning ikke helt kan legitimere alt det kageri. ;)

    SvarSlet
  7. Jeg synes bare, det er betryggende at se, at du holder blodsukkeret oppe, så du kan give iglen kamp til stregen ;)

    SvarSlet
  8. Hej Maiken
    Vi vil gerne give dig en blogaward
    Knus Karoline og Katrine
    Læs mere på vores blog kreative-os

    SvarSlet