30.9.11

Gulerodsmuffins


Jaja, nu var jeg jo så kæphøj at skrive den anden dag, at jeg altså ikke var ved at konvertere til en kagebageblog (som jo også er rigtig gode).  Men så var det jo lige at jeg fik besøg af sødeste Maria plus familie og så må jeg jo næsten æde mine ord i mig igen. I flere dage har jeg drømt om gulerodsmuffins, og lidt googleri ledte mig i retning af fabelagtige gulerodsmuffins med hvid chokolade tryllet frem af Ann-Christine.

Dé er gode. Faktisk lige så englene synger. Den frosting er simpelthen vildt lækker, let syrlig kombineret med rund chokolade smag. Uhm. Næste gang er jeg næsten nødt til at lave lidt mere frosting, for der må efter min smag godt komme lidt mere på. Og en håndfuld hakkede hasselnødder tror jeg vil løfte de muffins op på et endnu højere niveau.  

Før I ryger ud til dejskålen vil jeg da lige sige god weekend i det skønne indian summer vejr.

10 kommentarer:

  1. Den ser god ud:) Og tak for teori-hjælp - det blev godkendt:)

    SvarSlet
  2. Anne, FEDT! Agnes har været top pylret, blevet vaccineret og kastet op i dag, så jeg glemte alt om at komme på posthuset med bøgerne. :)

    SvarSlet
  3. Får helt lyst til gulerodsmuffins nu...

    SvarSlet
  4. Bare i orden;) Jeg tager afsted onsdag, så hvis du kan nå det inden da ville det være super, og ellers så venter vi bare. Øv med Agnes! Håber hun har det bedre i morgen:)

    SvarSlet
  5. Pia - Det gør jeg også, og der er ikke flere tilbage. ;)

    Anne - Kan sagtens nå omkring posthuset på mandag. :) Agnes overbrækkede sig selv og barnevognen inde i byen, ret klamt og synd for hende. Håber også hun snart er ovenpå!

    SvarSlet
  6. Super:) Og puha, ja det lyder ikke rart...

    SvarSlet
  7. Der er altid for lidt frosting ;) det ser superlækkert ud

    SvarSlet
  8. Nu gør du det igen, Maiken. Frister med de lækreste kager med den skønneste topping. Send venligst et par stykker sydpå - NU blev der sagt:) Mit blodsukker er faretruende lavt efter flere uger uden kage...

    SvarSlet
  9. For pokker Maiken, stop nu med alle de kager! ;-) Har en lang liste (i mit hovede) over kager der skal bages, og nu sætter du en linie mere på. Ihh... :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  10. Camilla - Enig! I hvert fald af den her slags. Det med flourmelis og smør kan jeg hurtigt få nok af. :)

    Malene - Sorry, mit liv er åbenbart én lang kage deroute for tiden. Har ikke nogle at sende til de sønderjyske, for de er spist rub og stub af gæster og Karstens kolleger. :)

    Tine - Jamen, jeg ved det godt! Der er virkelig gået kage i den herhjemme... For det ikke skal være løgn skal jeg bage igen i morgen, men det er ikke sikkert det kommer på bloggen (trods alt)=. :)

    SvarSlet