17.9.11

Aftenhygge


Jaja, det er efterhånden et stykke tid siden at mit lørdagsprogram har stået på at drikke fancy drinks i Gaden (eller billige for den sags skyld), men når det er sagt så hygger jeg mig gevaldigt med lidt kreatid uden forstyrrelser af småbørn. Håber ikke jeg jinx'er det ved at skrive det nu. Jeg har fået mine aftener tilbage fra mælkeiglen, og jeg stornyder det.

Tilbage til symaskinen. Anna venter tålmodigt på et par kreationer. Go' lørdag aften hvad enten den er fyldt med festivas, vennehygge, afslapning eller alenetid...

PS: Trænger snart gevaldigt til en smækker mojito, partydress og loungemuzak uden der skal tænkes på pasning af nuttet med krævende mælkeigle. Soon soon...

11 kommentarer:

  1. Åhh, sådan en kreaaften, uden tanke på mand eller børn, der er nu dejligt. Håber det snart bliver min tur :) Det ser spændende ud, det du er igang med. Håber vi får lov til at se det færdig resultat.
    Godf aftenm :)
    Kh.

    SvarSlet
  2. Det ser bare dejligt ud, og noget mere afslappende og afstressende end en tur i gaden :o)

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud :-) Med tre små børn herhjemme, så kender jeg det, du beskriver :-)
    Kh. Viola

    SvarSlet
  4. Åh ja, der er ikke noget bedre. Jeg nyder også at have fået aftenen tilbage (7-9-13!).
    Din aften ligner næsten min kan jeg se;-)

    SvarSlet
  5. Det ser da bare fantastisk hyggeligt ud!

    SvarSlet
  6. Det ser faktisk ret så godt ud. Jeg endte bare med at gå i seng inden kl 22!!! Hvad sker der lige for mormor, holdt ikke engang til Barnaby eller at læse i min krimi ;)

    KH

    SvarSlet
  7. Lena - Nemlig. :) Det kommer på bloggen en af de kommende dage når jeg er helt færdig og det er afsendt. :)

    Lisbeth - Helt sikkert, men jeg nød stilheden så meget at jeg kom ALT for sent i seng, og med et par natamninger og tidligt op så har jeg cirka været lige så træt som efter en tur i Gaden i dag. ;)

    Viola - Det er virkelig med at skabe de små tidlommer med mig-tid, uanset hvad man så finder på at lave. :)

    Line - Det er også bare fedt (og nødvendigt!). Hvad har du syslet med?

    Suh - Det var det også. :)

    Anne - Min træthed i dag taget i betragtning så burde jeg også have dampet i seng tidligere. Men du fik jo så til gengæld syet hele dagen på workshoppen. :)

    Julia - Dét glæder jeg mig også helt vildt til! Skal i skarp træning med Agnes for at overbevise hende om at hun godt kan bruge sutteflaske OG undvære undertegnede. ;)

    SvarSlet
  8. Så dejligt med krea-pusterum! Man får ligesom lidt af livet tilbage ikke? Og jeg mener virkelig det er bedre end fancy drinks - for pengepung, sjælero, parforhold... Håber du havde en god pause!

    SvarSlet
  9. Bliver nød til at spørge - Hvor har du de fine plastikkasser fra?

    SvarSlet
  10. Stine - Åh, hånden på hjertet. Jeg har nu altså også brug for festivas indimellem alt hyggen for bare at føle mig lidt ung og vibrant. ;)

    Filippa - Akrylæskerne er såmænd købt til spotpris i Tiger for en måneds tid siden. Men jeg har en stærk mistanke om at de er blevet revet ned af hylderne. Håber du kan være heldig at finde flere. :) Jeg købte også et fad med små skåle i, som du kan se her: http://kreakullerogkrudtuglen.blogspot.com/2011/08/colours.html

    SvarSlet