16.8.11

Rygsæk



Jeg har begået en lille rygsæk til fætter Pontus, og jeg er faktisk ret stolt af resultatet for jeg har været godt kreativt udfordret undervejs!

At det efterhånden er temmelig længe siden han skulle have haft den taler vi mindre højt om. Til gengæld så har han allerede fået en matchende hagesmæk med æblemønstret. Så nu kan han være the coolest kid in the block - eller i det mindste i vuggeren...

Min kringlede logik siger mig at jeg hurtigt skal få syet en mere for så må det da i det mindste være temmelig meget nemmere når nu mønstret er lavet, tankerne er tænkt og alle trial-and-error er afprøvet? Nu må vi se...

PS: Nu kan jeg vinge et punkt mere på krea to-do listen af...

21 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot! Farverne er så fine sammen.
    Så pyt med den har været længe undervejs ;-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig fin, er også vild med farverne sammen :o)

    SvarSlet
  3. Den er da bare for sej...
    - og man kan slet ikke se at det har været svært;-). lækre farver sammen.
    //Lisa

    SvarSlet
  4. Den er godt nok fed!! Virkelig lækker.. Jeg har længe gerne villet lavet noget lignende til tøsen - sig endelig til hvis du har fundet et godt mønster at tage udgangspunkt i;)
    Mht mail - ingen stress, søde!;)
    KH Anne

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare helt vildt flot! Altså den er lækker!!

    SvarSlet
  6. Wauw hvor er du dygtig! virkelig flot resultat!

    SvarSlet
  7. Wauw, den er flot, Maiken! Super sejt at du har lavet mønsteret selv. Den næste bliver da helt sikkert nemmere så:)
    Jeg vil gerne sende dig billeder af lukningen på mine puder, men håber du kan vente et par dage på dem!? Er nemlig ikke hjemme, mens der er godt lys de næste par dage, men sender så snart jeg får taget nogen ok billeder af det.

    SvarSlet
  8. Den er bare så lækker! Og jeg elsker kombien af mælkedrengestrib og gul:) Han bliver da den cooleste lille fætter i vuggestuen:)

    SvarSlet
  9. Tusind tak allesammen. Når nu den har givet så mange hovedbrud så er det også dejligt at se det færdige resultat. Jeg er altså også helt pjattet med den farvekombi, så det bliver helt svært at give den videre. ;)

    Anne - Done, har mailet dig. :)

    Malene - Det er et Elsebeth Gynther mønster fra en taskebog hun har lavet, men man skal ud fra en tegning selv lave mønstret og det måtte jeg lave om tre gange før det blev korrekt! Men den dybe tallerken har jeg altså ikke opfundet selv, kun tilrettet og lavet lidt andre arbejdsgange og detaljer. Venter gerne på billeder fra dig. :)

    SvarSlet
  10. Ih som du kan. Hatten af for dit overskud med to små prinsesser i huset.

    SvarSlet
  11. Hvor er den bare blevet lækker - havde selv tænkt på at jeg skulle igang med en til ældstepige, så det kunne være jeg skulle få fat i den bog.

    SvarSlet
  12. Hvor er den blevet fin...
    Spændende bog vil jeg tro...;)
    Hej fra Maja B

    SvarSlet
  13. Slap da helt af, hvor er den fin!!!

    SvarSlet
  14. For filan - hvor er den bare fed!

    SvarSlet
  15. Super flot Maiken. Den er da bare så perfekt, den bliver Pontus (mor) glad for!
    K ib

    SvarSlet
  16. Malene - Har været i krea underskud mens de andre har haft ferie herhjemme, så jeg er ved at indhente lidt af det forsømte. Til gengæld har vi så beskidte gulve... ;)

    June - Tak :)

    Camilla - Den har nærmest boet hjemme ved mig i hele år 2011, og der er lang kø på udlån så du må helere få reserveret den. Har prøvet om jeg kunne finde en jeg kan købe, men kan simpelthen ikke opdrive bogen?!

    Maja - Tak. Det er meget blandet hvad der er i bogen, men der er en taske eller to mere som jeg godt kunne finde på at lave.

    Trine - Tak tak. :)

    Mette - Tak. :)

    Mor - Det håber jeg da bestemt! Og tak.

    SvarSlet
  17. Hvor er den bare gennemført og virkelig flot. Mælkedrengestriber og gult er som skabt til hinanden :-)

    SvarSlet
  18. Den er så fin den taske.

    Jeg har ledt som en gal over alt på nettet efter den bog, og den er gang på gang udlånt på biblioteket, har stået i kø snart et år, stadig intet, alt sammen pga denne taske, jeg har selv haft en som barn og ville super gerne sy nogle til ungerne i familien.

    har dog en anden bog med en lignende taske, men det er ikke helt det samme.

    jeg må lede videre og håbe :)

    SvarSlet