25.8.11

Kreativ leg


Lige nu har jeg kreativ leg med stof og saks, mens jeg lader mig inspirere groft at Firm Living. Ingrid har nemlig sidste dag hos sin dagplejer på onsdag inden hun starter i børnehave, så jeg er ved at fabrikere en mulepose med motiv og navn til farvel-gave. Det skal nok blive rigtig godt! Det svære er bare at vælge motiv. Kan man andet end at elske de skønne grafiske motiver fra Firm Living?

Det hele ligger klar til at blive applikeret og syet, men hvad det bliver må I vente med at se...


8 kommentarer:

  1. Glæder mig til inspiration, nu hvor jeg har støvet min maskine frem

    SvarSlet
  2. Ih, det glæder jeg mig til at se! Jeg er også helt vild med puderne.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker ræven! Ræv ræv ræv!!! (Jeg hepper, hvis du er i tvilv ;) )
    Glæder mig til at se resultatet.

    Husk min Give Away, som clutter snart :)

    SvarSlet
  4. Åh det lyder spændende..:) Det glæder jeg mig til at se.. Elsker også ræven men er jo elefantfan..;)
    By the way - jeg har for første gang nu købt en B&J is fordi jeg har været monster is-sulten siden dit indlæg - og fordi jeg skal være alene hjemme i aften..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. De er bare super fine de prints! Er spændt på at se hvad du er i gang med at brygge sammen :-)

    SvarSlet
  6. Uglemor - haha, ja så må vi se om det kan bidrage til inspiration? ;-)

    Christina - ja, de er bare så søde. Har dem også på pigernes ønskeseddel...

    Kathrine - Ræven blev det ikke i denne omgang selvom den er vildt fin. Har bare ikke tid til at lave så detaljeret applikation, desværre.

    Anne - haha, shame on me. Tro mig, det bliver ikke sidste gang du punger ud til B&J. Nyd isen...

    Martina - ja, de måtte gerne bo her alle fire prints. :-)

    SvarSlet
  7. For filan - kender slet ikke Fermliving - en fejl kan jeg se!!

    SvarSlet
  8. Strikkestine - Det er helt klart en fejl. ;)

    SvarSlet