25.8.11

Bukser bukser




Det er en mindre buksefabrik herhjemme for tiden. Faktisk har jeg syet tre vidt forskellige par, men det sidste par må lige vente lidt endnu. Agnes blev fin til farfars fødselsdag i de nye liberty bukser. Lyserød er ikke lige min farve, men den indkøbte body i rosa synes jeg er så fin dertil.

De orange bukser er syet i fin tynd bomuldspoplin, men skulle ikke afsættes alligevel, så de er til salg hvis nogen er interesserede? De er i størrelse 74-80. Med en mørkeblå body synes jeg de vil være super fine til en lille dreng...

10 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne liberty bukser... Jer er glad for jeg har fået en lille niece jeg kan sy tøseting til, når nu jeg er blevet velsignet med drenge :)

    Lækker blog! måske har du lyst til at besøge min?

    http://missionidealvaegt.blogspot.com/

    Kh Elisabeth

    SvarSlet
  2. Lækre bukser. Er lidt vild med de orange. Hvis ikke min lille basse så småt var på vej ud af str.80, så havde jeg fluks hapsede dem:)
    Vh. Louise

    SvarSlet
  3. Åh hvor er det et fint sæt med Liberty-bukserne, smukt mønster og de ser ret så hyggelige ud :o)

    SvarSlet
  4. Elisabeth - Tak. :) Låner nevøer til de drengede ting her. Det er lidt hyggeligt at sy til begge køn. Jeg vil da lige omkring din blog. :)

    Louise - synes også tern og tynd poplin er et godt drenget alternativ til liberty der bare nemt er girly. Og tak. :)

    Lisbeth - det meste liberty print kommer virkelig også mere til sin ret når det bliver opsyet (hvis man nænner at klippe i det). Er også blevet glad for resultatet, både print og pasform. :)

    SvarSlet
  5. Lækre bukser!! Er vild med de ternede! Det erså rart når noget lyser op...de er nok lige det mindste til min dreng på 2...Men ser ud som om man rigtig kan tumle i dem!

    SvarSlet
  6. Fine bukser. Her i huset er der også gået bukseproduktion i den. Både til huset egne børn og familiens børn. 6 par er det blevet til bare i denne uge...

    SvarSlet
  7. Du er da godt nok produktiv ved symaskinen for tiden:) Er du ved at varme op til en senere sommerhustur?!
    Ps. fik godkendt mit specialeemne:)

    SvarSlet
  8. Syer du ikke nogle til dig selv engang imellem? De ser SÅ comfy ud!

    SvarSlet
  9. Hvor ser det godt ud - og flotte stoffer - kh Tina

    SvarSlet
  10. Strikkestine - Tak, synes også det er så fint med lidt kulør og pasformen er rigtig god.

    Auvill - Hold da op, sikke en imponerende produktion!

    Anne - Jeg er ved at tage kreativ revanche og helt klart opvarmning i samme omgang! ;) Og tillykke, super fedt!

    Malene - Næh, ikke endnu. Materialemæssigt har det bare været knap så risky at lave noget i små størrelser, men nu har jeg indkøbt stof og mønster til to par chinos, så jeg skal vove pelsen. ;)

    Tina - Tak! :)

    SvarSlet