5.8.11

Wuhuu...


Tjek lige den sofa ud, som vi har købt i dag! Ja, faktisk to af slagsen. Det var den cognacfarvede vi forelskede os i, men skindtypen er for sart, så vi endte ud med klassisk sort. For første gang nogensinde har vi været ude for at vælge sofa og ikke bare noget vi har fået foræret eller købt brugt. Det er altså stort.

Til sofaerne skal vi have et lyst blødt tæppe, sofabord i valnøddetræ og fjernsynsarrangement med blandt andet lav sofabænk i valnøddetræ herfra.

Så i dag kunne vi strege ét punkt fra to-do-listen, og endda det vigtigste af slagsen, en make-over til vores stue. At der er leveringstid på 3 måneder er ligesom mere overkommeligt nu, ligesom jeg bedre kan leve med vores midlertidige wannabe sofa (læs: boksmadras med puder), fordi jeg impulsivt solgte skindsofaen til min søster. Ehj, hvor jeg dog glæder mig helt vildt til starten af november. Juble juble juble!

11 kommentarer:

  1. Det ser rigtig spændende ud:)
    Glæder mig til at se hele herligheden hjemme hos jer om 3 måneder!

    Kh

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! Smukke sofaer. Tror virkelig de er gode at stene i :)

    SvarSlet
  3. De er da bestemt også værd at vente på:)

    SvarSlet
  4. Ej, lige min smag. Har længe forsøgt at overtage manden til at udskifte vores, men det er endnu ikke lykkes :o(. Tillykke med dem - ærgerligt at I må vente så længe, når de først er valgt/bestemt vil man jo gerne have dem hjem i stuen ;o).

    SvarSlet
  5. Ja, smukke sofaer! :-)

    Vi skal snart flytte, så jeg går også i indretningstanker.....er sgu ret fedt, at lave om på hjemmet.

    SvarSlet
  6. Jeg forstår din jubel! Åh, suk en lækker sofa :)

    Her drømmes der søde drømme om en Eilersen, men SU'en virker uendelig lille!

    SvarSlet
  7. Super lækre sofaer! Glæder mig til at se den endelige makeover af stuen, det lyder til at blive meget gennemført (men havde selvfølgelig heller ikke forventet andet når det er dit hjem ;) )

    SvarSlet
  8. HVor ser de lækre ud!
    Og hvor fedt at få truffet et valg... Glæder mig til at se jeres stue makeover..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Hold da magle den er fin. Glæder mig til at følge stueopgraderingen.

    SvarSlet
  10. Tak tak. Jeg er altså også spændt på at se det hele i vores stue!

    Stine - Der er så langt fra gennemført herhjemme og vitterligt plads til forbedringer en hel del steder... :)

    SvarSlet