16.8.11

Tirsdag



Tirsdag står den på mødregruppe og i dag har jeg et par nysyede liberty bukser til baby Karen med under armen, som moren har bestilt. Under den anden arm er nybagte koldthævede boller med havregryn og græsk youghurt, som er tilpas svampede og lækre (de er lige testsmagt!).

Og så lige et par friske matchende morgenpiger. Matchende fordi det var sjovt, meget søster-agtigt og første gang det er afprøvet. Jeg har besluttet at det først bliver kritisk, når jeg også bliver matchende med dem. Desuden var udsigten til at ligne lillesøster det eneste som kunne lokke Ingrid væk fra yndlingskjolen, som hun helst skal have på hver evig eneste dag. Suk.


12 kommentarer:

  1. Hvor er de søde, både bukser og piger ;)

    SvarSlet
  2. Ah hvor er de skønne i ens outfit, det bruger jeg nu også til tider her hjemme, ser ud til vores tøser er nogenlunde samme alder:-9 :-)

    Lækkert brød og fine bukser.

    go dag med m-gruppen

    SvarSlet
  3. Åh, hvor er de søde altså! Karoline bliver også helt let at have med at gøre, når hun matcher lillesøster.
    De dersens bukser - sælger du?

    SvarSlet
  4. Så sødt! Måske jeg skulle overveje et matchende sæt til mine forældres sølvbryllup..hmm...Og flotte, flotte bukser i øvrigt!

    SvarSlet
  5. Hvor er bukserne bare blevet super fine og smukt udført! Ha ha, ja hvis du også begynder at klæde dig som dem, så er det altså lidt kritisk;) Men de er nu meget søde i matchende tøj!

    SvarSlet
  6. Så søde bukser! Jeg skal da vist også ha' mig lidt liberty til den lille trold i maven - det er så fint..;)
    Og hvor er de nuser tøserne - alt med måde og her synes jeg at ensheden er fin:)
    KH Anne (som er tosset med dine nye labels;)

    SvarSlet
  7. Åh hvor ser de søde ud de to søstre! Synes også det er fantastisk at klæde dem ens en gang i mellem - der kommer nok lidt dukke/påklædningsleg i det som man som pige synes er lidt sjovt ;-)

    SvarSlet
  8. Smukke bukser, skønne piger og lækre bøller ser det ud til:) God tirsdag til dig!

    SvarSlet
  9. De er skønne, som de ligger der side om side.

    SvarSlet
  10. Foxy A ? Cool Maiken!
    Søde bukser og ditto piger :-)

    SvarSlet
  11. Maria - Tak tak. :)

    Louise - I små doser synes jeg altså også det er ret sødt! Og tak.

    Finurligheden - Haha, ja de er da heldigvis nemme at manipulere med stadigvæk! ;) Jamen, jeg vil da helt sikkert gerne lave nogle bukser til salg. Jeg mailer dig lige så vi lige kan finde ud af noget. :)

    Majken - Vi skal til 60 års fødselsdag i weekenden, så jeg overvejer nemlig også om de skal semi-matche. Og tak for de rosende ord.

    Anne - Prøver også hele tiden at lave finere finish, så jeg kan klare meget skamros lige nu. Hahaha. Tak. Stands mig lige før jeg springer ud i mor-døtre matcheriet. ;)

    Anne - Selvfølgelig skal du da det! :) Synes også de nye labels er blevet super gode, og første gang de i øvrigt flashes på bloggen.

    Mie - Mange tak! Har en søster som er 13 måneder ældre end mig, og jeg kan bare huske at jeg synes det var super sjovt når vi en gang imellem lignede hinanden. :)

    SvarSlet
  12. Bøllerne smagte også forrygende! ;) Fnis. Og tak for kompliment.

    Malene - Synes også de er ret godt lavet, når nu jeg skal sige det selv. :)

    Louise - Hehe, more to come! Og tak.

    SvarSlet