2.10.13

Vil du vinde en Huawei smartphone? (AFSLUTTET)


Nu hvor jeg har delt min begejstring over smartphonen fra Huawei, så synes jeg også I skal have chancen for at være et heldigt asen. Hvis du vil have chancen for at vinde en lækker smartphone, som vel og mærke er fuldstændig uden bindinger til et abonnement og har en værdi af cirka 3000 kroner, så er det eneste du skal gøre:

Skriv en kommentar (og husk mail til kontakt) samt være fast læser på bloggen via bloglovin'

Du er meget velkommen til at dele billedet, men det giver ikke bedre chancer for at vinde - kun god blogkarma. :)



Sidste chance for at smide et lod i puljen er 6. oktober, hvorefter jeg trækker en heldig vinder.

*********************************************************

Den heldige vinder er nu trukket via random.org, og hun har fået direkte besked. Vinderen blev Jette (uden blog), som skrev: "Den vil jeg meget gerne vinde!"  Tillykke! Jeg håber du bliver glad for den. :)

132 kommentarer:

  1. Kunne være intet mindre en skønt nu hvor min faste telefon er stået af på wifi :(

    SvarSlet
  2. Jeg vil vildt gerne være et heldigt asen! :)

    Christina, christinabonke@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Åh den vil jeg gerne vinde til min kære mand..,som ikke er kommet med på smart phone moden:-) http://morogco.blogspot.dk/

    SvarSlet
  4. Det vil jeg super gerne,
    anjagregersen@live.dk

    SvarSlet
  5. Jamen det vil jeg helt vildt gerne da..
    rikke_olgaard@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Håber så meget på at være den heldige :-)
    merete@bybusk.dk

    SvarSlet
  7. Håber på at være den heldige!
    andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fedt at kunne være ejer af en nyere teknologi ;-) she@jammerbugt.dk

    SvarSlet
  9. er en glad følger af bloggen - også på bloglovin <3
    ville være så fedt at vinde :D
    mvh Elisabeth // muabi
    mickromackro@gmail.com

    SvarSlet
  10. Den vil jeg meget gerne vinde!
    jette@beagler.dk

    SvarSlet
  11. Den vil jeg rigtig gerne vinde camilla@frumillascupcakes.com

    SvarSlet
  12. Åh, hvor er den fed. Har jo læst en del anmeldelser af den efterhånden og den lyder jo rigtig god og fornuftig i forhold til prisen.

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  13. Krydser alt hvad krydses kan for at jeg vinder denne flotte telefon!

    Mvh.
    Pia Lyng Madsen
    Pialyng@live.dk
    www.moenneberg.wordpress.com

    SvarSlet
  14. En gadget nørd som mig er simpelthen nødt til at deltage om så fin en præmie - og ja, jeg ved godt det ikke er kvinden i huset der normalis er gadget/it nørden, men sådan er det hjemme hos os ;)

    SvarSlet
  15. Den vil jeg rigtig gerne vinde:-)

    Mvh
    Mai-Britt
    Maibrittnollin@gmail.com

    SvarSlet
  16. Jeg har jo været heldig i kærligheden, men jeg vover nu det ene øje og deltager gerne!!
    Kunne være fedt med en splinterny mobil!!
    Lotte :-)
    lotteriet@hotmail.dk

    SvarSlet
  17. Håber så meget det bliver mig!!! Julie_windfeld@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Det siger jeg da bestemt ikke nej til!
    KH Camilla
    /c1amillahtc@gmail.com

    SvarSlet
  19. Uhuhuhuuh!! Jeg vil også gerne være med i denne GiveAway :D
    Jeg krydser alt jeg kan for at vinde.

    Christina / frkstubba.wordpress.com
    crsd1988@gmail.com

    SvarSlet
  20. mit oltidsfund af en telefon må meget gerne skiftes ud :D krydser fingre
    sandravarn@gmail.com

    SvarSlet
  21. Nu har jeg længe gået og taget tilløb til, at skulle have mig en smartphone - og den her ville bestemt ikke være dårlig at starte ud med. :D
    Den må gerne lande hjemme hos mig.

    mia@hybenoghavtorn.dk

    SvarSlet

  22. Det ville være super med en telefon der funger :-) Mettetation@ yahoo.com

    SvarSlet
  23. Uha den ville jeg rigtig gerne vinde - til min veninde, som ikke er med på smartphone-vognen... Mvh Louise louise(underscore)fogh(snabela)hotmail(punktum)com

    SvarSlet
  24. Uhh den vil jeg gerne vinde:-)

    SvarSlet
  25. Jeg vil så gerne være et heldigt asen, også selv om jeg så er et asen :-)

    SvarSlet
  26. ja, hvem vil ikke gerne være et heldigt asen... så hermed et lod.
    Skulle det blive mig, ja, så er det teenageren på 13 der skal genoplæres i kunsten at bruge en mobil...
    pia@thorstein.dk

    SvarSlet
  27. For søren hvor ser den da lækker ud. Jeg er helt sikkert med.
    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com

    SvarSlet
  28. Uhhhh den vil jeg meget gerne vinde.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  29. Den er rigtig fin, bare den blev min :0)
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  30. Den vil jeg super gerne vinde til min kære søster som er alenemor og derfor endnu ikke har haft muligheden (økonomien) til en smartsphone. Håber jeg er heldig :-)
    misen_p@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg vil altså virkelig gerne vinde den her :)
    Niniee10@gmail.com

    SvarSlet
  32. Krydser fingre frumelgaard(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  33. Flot og lækker telefon! melle_91@msn.com

    SvarSlet
  34. Jeg vil gerne være med :-)
    Kehesselballe(snabela)gmail.com

    Mvh
    Karin

    SvarSlet
  35. Ihh hvor lækkert!! Jeg vil VILDT gerne vinde en ny mobil, render stadig rundt med en "taste-mobil"... Et liv på SU som sygeplejerskestuderende er ikke lykken hvad penge angår ;) hehe

    PS: ELSKER simpelthen din blog, dejligt med en masse inspiration i hverdagen :) <3

    Knus Ann

    ann-s12@hotmail.com

    SvarSlet
  36. Den vil jeg elske at vinde!
    Hvis jeg er den heldige skal min søster på SU have den - ville elske at give den til hende!
    Kh Catrine
    catlyng@me.com

    SvarSlet
  37. Den vil jeg meget gerne vinde :)
    Rikkethunberg@gmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg er nødt til at prøve lykken. Lever stadig men en gammel iPhone, der hver anden dag truer med at afgå ved døden ;)

    SvarSlet
  39. Mon jeg kan være så heldig. I så fald har du min mailadr her. Hellejescika@gmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg smider et lod i puljen - så har jeg i hvert fald ingen undskyldning for ikke at komme på det dersens instagram :)

    SvarSlet
  41. Jeg kan slet ikke forestille mig at have andet en iPhone - men jeg vil simpelthen så gerne prøve ;)
    Kh. Louise
    dollsdarlings@gmail.com

    SvarSlet
  42. Har lige fået ødelagt min egen telefon så mangler SÅ meget en ny.

    gizzerdk@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg har ALDRIG haft en smartphone, går rundt med en gammel klods af en nokia der gør jeg bliver mobbet over at være så umoderne! så krydser seriøst voldsomt fingre for jeg kan få fingrene i denne lækkersag af en tlf. og kan være med på noderne. Og nej jeg er ikke gammel er 29 somre men har simpelthen ikke haft råd til en smartphone så håber på lykkens gudinde smiler min vej!

    / Jenny Clausen
    jennyclausen0809@gmail.com

    SvarSlet
  44. Hold nu magle for en konkurrence. JA TAK, det vil jeg da overordentlig gerne :)

    candmorblog @ gmail.com

    SvarSlet
  45. Jeg følger trofast med og en ny smartphone ville kun gøre det sjover at følge din blog på.
    Sidsel_feldstedt@hotmail.com

    SvarSlet
  46. Det ville jo være alletiders at vinde sådan en fin sag :-) Følger selvfølgelig med på Bloglovin'.
    diiitte@hotmail.com

    SvarSlet
  47. Lucky you, håber jeg er lige så heldig :), min knap-så-smart telefon trænger virkelig til at blive udskiftet.
    Kh Lena

    SvarSlet
  48. Jeg vil rigtig gerne deltage :-)
    katrine_poulsen89@hotmail.com

    SvarSlet
  49. Deltager med glæde - kunne være perfekt med ny telefon!
    /Nina - voresalbum@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Ja, ved du hvad? Det kunne jeg faktisk ret godt tænke mig. Jeg prøver sgu' lykken!

    SvarSlet
  51. Sikke en lækker give away.
    Deltager meget gerne(:

    Selvom det ikke giver et ekstra lod, så har jeg linket i min sidebar(:

    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  52. Smider da lige et lod :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  53. ja her må jeg da bare være med .......
    følger dig på Bloglovin ...
    har lånt dit billede og linker fra min blog
    hilsen Lis
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  54. Krydser finder og håber
    jane_m_lindenberg@hotmail.com

    SvarSlet
  55. Den ser super lækker ud :-) Jeg vil rigtig gerne være med.

    Mia (Frk Mia)
    miasunivers@hotmail.com

    SvarSlet
  56. Så er det vist på tide, min nokia 100 knaptelefon bliver skiftet ud :)

    martinehansen60@hotmail.com

    SvarSlet
  57. Åhhh ja, den har været på ønskesedlen længe ;-D
    piahaun@gmail.com

    SvarSlet
  58. Selvfølgelig er jeg med. Prinsessesuh@gmail.com

    SvarSlet
  59. Min tlf er begyndt at knirke når jeg skriver, så meget at min mand igår sagde "jeg tager snart den mobil og taber den meget hårdt på gulvet" hvortil jeg svarede at det måtte han da gerne, bare han købte en ny til mig... Hvis jeg er så heldig at vinde denne her, så sparer ham da pengene :)
    Maria
    Mariabagh@hotmail.com

    SvarSlet
  60. Åh den fine telefon ville bare gøre sig sååååå godt sammen med mig :o) Match made i heaven <3 ;o)

    cannamis@yahoo.dk

    SvarSlet
  61. Den ville være mere end perfekt! Min gamle iPhone 3gs synger virkelig på sidste vers, og med SU er det bare ikke sådan lige at anskaffe sig en ny telefon :) Krydser fingre!

    miaandreahansen@gmail.com

    SvarSlet
  62. Lækker præmie. :) Jeg vil selvfølgelig gerne være med.

    Line
    linea1989(at)hotmail.com

    SvarSlet
  63. Hvor er den lækker. Jeg har selv en meget gammel Nokia E72 :)

    Sara R
    sara8071@gmail.com

    SvarSlet
  64. Ej, hvor er det bare lækkert. Jeg kunne virkelig godt bruge en ny mobil!

    Malene Matzen
    www.malenematzen.dk
    malenematzen@outlook.dk

    SvarSlet
  65. Sikke da en lækker give away. Jeg deltager og håber på du trækker mig;-) tina4ever19 @ hotmail.com

    SvarSlet
  66. Smider da lige et lod i puljen - lækker, lækker, lækker præmie!

    Jeans-finurligheder@hotmail.com

    Krydser mine små fede fingre ;)

    SvarSlet
  67. Pyw den gad jeg godt vinde Maiken!
    ❤Lisbeth - hagstroem1406@gmail.com

    SvarSlet
  68. Den gad jeg godt vinde - min egen er begyndt at strejke engang imellem. Hvem ved hvornår den siger helt stop? :)

    rikke-ankerstjerne@hotmail.com

    SvarSlet
  69. Jeg gad så godt vinde, jeg er frisk på at prøve noget nyt :)
    chrithis(a)gmail.com

    SvarSlet
  70. Vild lækker :)
    Anne/anne.callesen@gmail.com

    SvarSlet
  71. Jeg ville blive virkelig glad, hvis jeg var så heldig at vinde den!

    Så jeg deltager gerne :)

    nille_ribe@hotmail.com

    www.nilleslilleverden.blogspot.dk

    SvarSlet
  72. Uhh den kunne da være skøn at få fingerene i :-)
    Er læser via bloglovin
    www.metskreativerum.blogspot.com

    SvarSlet
  73. Ej, en fed giveaway!

    Knuz Katarina...

    Http://girlistuffs.blogspot.com
    Email: Katarinahertzum@gmail.com
    Navn: Katarina Hertzum

    SvarSlet
  74. Den vil jeg gerne vinde til min kæreste :-)
    Cirkeline84(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  75. Min mobil er efterhånden halvdød, så jeg ville elske at vinde en ny, som rent faktisk virker. :-) Og med din beskrivelse af den, så lyder den klart som en jeg godt kunne bruge de næste par år. :-) marie-louise@ zenger.org

    SvarSlet
  76. Jeg håber det er mig der bliver det heldige asen. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  77. Åååååh! Lækker giveaway. Vil rigtig gerne vinde, hæhæ! :) Held og lykke til alle. :)

    Kamilla.Nielsen@hotmail.com

    SvarSlet
  78. Jeg krydser fingre for, at jeg er den heldige :-)
    chris.rogilds@gmail.com

    SvarSlet
  79. Jeg gad SÅ meget godt være det heldige asen:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. fantelastika@hotmai.com - selvfølgelig:-)

      Slet
  80. Gid jeg er den heldige!
    Ha' en god dag med en masse god karma :))))
    Maria // mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  81. Nøj, hvor spændende!
    Kia / blog.my.ist@gmail.com

    SvarSlet
  82. Deltager! :)

    Mvh.

    Anna K. Eriksen

    anna.k.eriksen@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Kunne være så fedt at vinde den til min mor, da hendes nuværende ikke kan mere, og hun ikke har råd til en ny

    Mail: fieholmquist@gmail.com

    SvarSlet
  84. Ville super gerne vinde den telefon til min søde kæreste, som virkelig kunne trænge til en ny :)
    Mvh. Sine (sine.h.m@hotmail.com)

    SvarSlet
  85. Deltager gerne.. Mvh Marie Louise lullubaloo@hotmail.com

    SvarSlet
  86. Den ville jeg sørme gerne vinde :-) katrinefoens@gmail.com

    SvarSlet
  87. Jeg prøver lykken.
    kristina742003@yahoo.dk

    SvarSlet
  88. Er helt klart med! :)

    Louise Janner // Louise1990louise@hotmail.com

    SvarSlet
  89. Ja tak, ja tak og ja tak ;o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  90. Følger troligt med via både bloglovin og instagram og lader mig gerne friste af din skønne giveaway til at deltage og krydse fingre for en lækker surprise til min mand, som virkelig trænger til at forny sin mobil!
    Mange hilsner fra @retro_mor (j-eggert@hotmail.com)

    SvarSlet
  91. Nøj en VILD giveaway, jeg vil meget gerne deltage!!! mange hilsener Mette.back@hotmail.com ;-)

    SvarSlet
  92. Åh jeg vil så gerne vinde den!!!

    SvarSlet
  93. Woho!

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  94. når man nu har en tlf der står med det ene ben i graven ville en ny da absolut være kærkommen :)

    Anne

    annebodilsen@hotmail.com

    SvarSlet
  95. Den ville være så lækker at vinde! Er selv fast bruger af Huawei, super telefon til en endnu mere super pris :-)

    /Heidi
    heidi1608@hotmail.com

    SvarSlet
  96. JA jeg vil gerne været et heldigt asen!!! :D
    k

    -Kamille
    (karinakamille@gmail.com)

    SvarSlet
  97. Den ville jeg da rigtig gerne vinde - kunne være det kunne være sundt at blive af-æblet ;o)

    Kh Lene (leneogbo@mail.dk)

    SvarSlet
  98. Hvor lækkert - kunne sagtens bruge en ny mobil, så dette er jo oplagt ;) Deltager mere end gerne & følger selvfølgelig med :)

    mypassions@live.dk

    SvarSlet
  99. Uh hvor vil jeg gerne vinde den :) Den kunne være fed at prøve :)

    SvarSlet
  100. Wow!
    alicekryel@gmail.com

    SvarSlet
  101. Det kunne bare være det fedeste at vinde!
    Natashanm1993@hotmail.com

    SvarSlet
  102. Jeg er Hauwei-fan og vil elske at opgradere. Det er en telefon der virkelig kan holde til noget, jeg har tabt min utallige gange og der er aldrig sket noget med skærm eller lign

    ergochristina@hotmail.com

    SvarSlet
  103. Ville være den bedste gave til min datter, hvis mobil er gået i stykker :-(

    Karina Holse Schrøder
    Karina@hemmelig.dk

    SvarSlet
  104. Jeg har termin med vores første barn omkring juletid og har i den forbindelse planer om at skulle have en ny smartphone. Den fungerer upåklageligt min nuværende Iphone 3GS, men jeg vil gerne have en med et noget bedre kamera, så man kan tage gode billeder på farten uden at slæbe det store spejlreflekskameraet med.
    Det vil derfor være utrolig dejligt at vinde i denne giveaway, da de sparede penge vil kunne bruges til babyudstyr i stedet.

    Helene
    helenebroendum(snabela)gmail.com, udskift (snabela) med @

    SvarSlet
  105. Deltager gerne. Har nu ikke haft en mobil siden 2009, så det ville da være dejligt at få en, hæhæ. :-)
    Følger dig også på bloglovin!
    stuffrandom12@yahoo.dk

    SvarSlet
  106. Jaaa, vil meget gerne vinde den lækre telefon - superfint og enkelt design.
    Den får vist ingen problemer med at udkonkurrere min gamle Nokia tastetelefon, som kun kan ringe og sms'e, men den virker - endnu - så har hidtil været for nærig til at investere i en ny.
    Julie
    Julsoe @ hotmail.com

    SvarSlet
  107. Emma Hertzum

    Emmaseenandbeen@gmail.com

    SvarSlet
  108. Smider et stort selvlysende lod i puljen, håber det bliver trukket :)
    Kh. Line

    SvarSlet
  109. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde som en gave til min bror :)
    Krydser fingre!

    daniellalind@live.dk

    SvarSlet
  110. Fin mobil. Jeg kunne godt bruge en.

    kasper_r_j@hotmail.com

    SvarSlet
  111. Uhh jeg kan lige nå at være med:)
    Tkynde@gmail.com

    SvarSlet
  112. Ihh, Maiken – den vil jeg SÅ gerne vinde! Ikke til mig selv dog, men til min mor... Er simpelthen så træt af, at hun ikke kan modtage billeder af Fleur, fordi hun kun har en gammel skrammel telefon, der ikke kan modtage billeder. ;)

    SvarSlet
  113. Nøj, hvor vil jeg gerne vinde den!!!

    K.h. Kirsten, kirstenln@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Uha en lækker give away, min telefon trænger så meget til en opdatering, så krydser fingre og tæer for, at jeg bliver den usandsynligt heldige vinder :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  115. Wauw...jeg må da lige være med, her i sidste øjeblik...kunne være så fedt at vinde!!!

    SvarSlet
  116. Den vil jeg gerne vinde:-)

    Mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  117. Sikke en give away.... Xx fingre... addy2xe@mail.dk

    SvarSlet
  118. Ville være fantastisk at vinde en ny Tlf min den gamle kan ikke mere og så kunne det være fedt at prøve et andet mærke end iPhone 😀👍 sarahjill@godmail.dk

    SvarSlet
  119. Waouw for en giveaway. Man skulle da være et skarn, hvis man ikke gerne ville vinde sådan en frækkert :)
    Hverdagenssurdej@gmail.com

    SvarSlet
  120. Orv hvor ser den lækker ud, kender ikke Huaweis produkter, men hvis jeg er heldig kan jeg måske komme til det:-) hilsner fra mia miasvare@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Det vil jeg vildt gerne vinde. Er lige blevet fat læser. Det var jo ikke så svært, sige it blondinen :) louise_olsen_@jubii.dk

    SvarSlet
  122. Håber jeg kan nå at være med her lige på falderebet, tzidoree@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Hold da op, hvor kunne jeg godt bruge en ny mobil - så nu smider jeg også lige et lod i puljen ;) josefine_kjeldal@hotmail.com

    SvarSlet
  124. Jeg krydser fingre for at nå det og håber jeg er den heldige....;)
    Knus Anne
    annchen.aeblekinder@gmail.com

    SvarSlet