15.5.11

Liberty babybukser





Fik i går barnet der ikke vil sove til faktisk at sove! Det frigav noget kreatid, så jeg havde hænderne fri til at forvandle lidt af det nyindkøbte liberty stof til lækre babybukser... Allerede nu drømmer jeg om flere liberty prints, men der er vel en øvre grænse for hvor mange liberty babybukser man har brug for?!

Af noget andet blomstret stof fik jeg færdiggjort et par tullebukser og en solhat til Ingrid. Indtil nu er det ikke lykkedes at få lokket den store model til at lege med, men det lykkedes vel før eller siden?

God søndag!

PS: Bemærk de meget åbne øjne på en overtræt, men nuttet, baby. Det er sådan vi ser dem mest...

16 kommentarer:

  1. Ih hvor ser de bare LÆKRE ud, Maiken!!! Meget smukt print i endnu smukke model, sådan!
    KH

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn lille tut du har dig der... åhhh altså. Og sikke nogle vidunderlige bukser du har kreeret til lille musen...

    SvarSlet
  3. Åh, så skjønn liten baby :) og med finfine bukser på! Deilig å få tid til litt kreative ting innimellom alt som følger med liten baby.....

    Marit

    SvarSlet
  4. Super fine bukser -og fiiin baby. Elsker den der babypositur med de knyttede hænder og hovedet der næsen kan dreje hele vejen rundt... Elsker det!

    SvarSlet
  5. Jeg er sikker på den lækre Agnes ikke kan få for mange lækre Liberty bukser :-))

    SvarSlet
  6. De ser så møg komfortable ud de bukser. Gid man var ligeså heldig som søde Agnes.

    SvarSlet
  7. Sikke nogle fine bukser! Må jeg lige høre hvor mønstret er fra??

    mvh. Martina/fiflerierpaafjerde.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Åh... Nuser lille trold i skønne bukser..:) I går "byttede jeg barn" med min søster et par timer og havde derfor nogenlunde samme størrelse på armen.. Det er altså guld;)
    Er vild med stoffet og modellen - har du brugt mønster? For jeg jagter et godt buksemønster til de mindste..
    Ha' en dejlig aften..
    Knus

    SvarSlet
  9. Hvor er hun sød! Og så fin i lækre nye bukser.

    SvarSlet
  10. Fine, fine bukser. Skøn, skøn baby.

    SvarSlet
  11. Skønne, skønne farver! Og hvor er de pænt syet :) Jeg skal også til at igang både til Carla og lille-kusinen. Så jeg er også lidt interesseret i at høre, hvor mønsteret er fra?
    Kh Mette

    SvarSlet
  12. lækker babymodel og skønt liberty print.
    Rigtig sød effekt med kanten foroven og under elastikken.

    SvarSlet
  13. Så fine!! Er sikker på at man ikke kan få for mange fine bukser - jeg kan i hvert fald ikke, så hvorfor skulle dine nullergøj??

    SvarSlet
  14. Skønne bukser og skøn baby!

    SvarSlet
  15. Tak tak for de dejlige kommentarer!

    Mønstret er fra Børnetøj 0-3 år af Sofie Meedom og Hanne Meedom. Dog har jeg syet taljen og bukseskanten lidt anderledes for at give det en pænere finish. :)

    Tror altså også jeg skal have lavet minimum ét par mere næste gang Agnes gider sove i lidt længere tid...

    SvarSlet
  16. Åh hvor ser hun fin og dejlig ud:-) Kender ALT til baby der ikke vil sove... Det er skisme hårdt!! Håber hun snart begynder at tage sig nogle lange middagslure, så du kan få syet flere bukser:-)

    SvarSlet