10.5.11

Skumringstid





En lille ledig aftenstund fik jeg udnyttet til (endelig!) at få sået krydderurter og salat i højbedet. Nu glæder jeg mig bare til sommeren, så vi kan nyde den luksus at kunne plukke ruccola til sommersalaterne og hente friske krydderurter ind...

Selvom det er tredje sommer vi går i møde med græs, terrasse og højbed, så kan jeg altså stadig glædes over bare tæer på græsset, en kop the ude i solen, at kunne åbne døren og gå direkte udenfor... Det er da lykke i lille målestok!

6 kommentarer:

  1. Jeg er også sent på den.
    Håber jeg får sået lidt salat i morgen.

    SvarSlet
  2. Det er sådanne tidspunkter man føler sig rig! (tænker jeg, jeg har jo ikke en have, men følelsen er der når vi låner forældrenes)...

    SvarSlet
  3. Ihh hvor SKØNT!
    Og den nye yndlingsnederdel så?? ;)

    KH

    SvarSlet
  4. Mmmm, dejligt med højbede og græs mellem tæerne. Det er ofte de små skønne ting og de små særlige øjeblikke der er giver nogle fantastiske øjeblikslykkefølelser

    SvarSlet
  5. Kisser - Så må vi begge krydse fingre for at det ikke er for sent. :)

    Stine - Nemlig!

    Anne - Haha, ja den er allerede flittigt brugt!

    Ann-Christine - Synes også det er fantastisk at jeg stadig kan glædes over den luksus. :)

    SvarSlet
  6. Kisser - Forhåbentlig der dukker salat op af mulden om et par måneder selvom vi begge er sent ude. :)

    Stine - Nemlig!

    Anne - Haha, den har været flittigt i brug siden jeg købte den. ;)

    Ann-Christine - Præcis. Og det bedste er at vi stadig kan glædes over de små ting. :)

    SvarSlet