25.5.11

Finito


Så er jeg færdig med at lave invitationer, kuverter og bordkort til Agnes barnedåb. I går kom invitationerne frem med posten, så nu afventer vi bare svar. Faktisk opdagede jeg at der ikke nødvendigvis er lighedstegn mellem simpelt og hurtigt, for de var ikke just hurtige at lave. Men nu hvor jeg var i gang kom der også flagranker indeni kortet og udenpå kuverten. Alt tekst er håndskrevet med den hvide pen. Først og fremmest fordi vores printer stadig er i stykker (nød lærer nøgen kvinde at spinde),  men også fordi jeg egentlig bedst kan li' det på den måde - for det er så sjældent man får et håndskrevet brev eller invitation med posten.

Tror i øvrigt det bliver rigtig godt! Vi har nemlig inviteret til brunch her og jeg glæder mig...

Kreatiden er det desværre lidt småt med for tiden - ligesom Agnes søvn. Øv. Det stakkels pigebarn græder sig helt hæs fordi hun ikke kan finde ro og har røde øjne af træthed, så nu håber jeg at sundhedsplejesken kan give mig nogle gyldne råd i morgen. Jeg er selv ved at løbe tør for gode løsninger. Vil så gerne det kører lidt bedre og vi trænger faktisk også til det!

22 kommentarer:

  1. De er super fine, dine kort.
    Og pyyh, hvor kan jeg bare huske det med manglende søvn og gråd. jeg håber det snart bliver bedre. Det er hårdt når de små størrelser græder og ikke kan finde ro.

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare blevet fine - det er altid dejligt at modtage noget hjemmelavet med posten som man ved at der er nogle der har lagt kærlighed i at lave.
    Håber I får en rigtig god barnedåb.

    SvarSlet
  3. Ann-Christine - Tak! Jeg har virkelig måttet sande at børn bare ikke er ens, og Agnes rytme og manglende ro forbliver mig et mysterium. Jeg tør slet ikke tænke på hvordan du mon har kunnet håndtere to spædbørn på én gang. Respekt!

    SvarSlet
  4. Camilla - Tak. det er nemlig så sjældent at man efterhånden får et personligt brev, og så endda håndskrevet, så det var nok slet ikke så tosset at den printer er i stykker... ;)

    SvarSlet
  5. Nøj hvor ser det super super fint ud Maiken! Og wow for et skønt sted det skal holdes!

    Det er bestemt ikke sjovt når ens lille my græder så meget! Kender du til at svøbe barnet og sige som en støvsuger? det er præcis sådan de har det inde i maven. Virkede for os, ligesom sansegyngen var et hit!

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  6. Hvor er de bare blevet fine, Maiken! Håber I får en dejlig fest :-)

    Jeg krydser fingre for, at du kan få nogle gode råd i morgen. Det lyder virkelig ikke rart med den lille Agnes, det er bare så hårdt når man hverken kan gøre fra eller til.
    Hvordan tager storesøster Ingrid det?

    Knus og tanker

    SvarSlet
  7. hvor er de dog fine! Og skønt sted i skal holde :-)

    SvarSlet
  8. Mmm hvor lækkert. Her bliver det nok også brunch, men stedet er endnu ikke fundet.

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine og sikke et flot sted det skal holdes - kan godt forstå du glæder dig.

    SvarSlet
  10. de er SÅ fine de kort. Jeg har selv for nylig lavet kort med flagranker - love it!! Og sikke et fint sted i skal holde festen.

    SvarSlet
  11. Rigtig rigtig fine kort.... I LOVE IT TOO!!

    SvarSlet
  12. IDu og dine ønskes en god fest.

    SvarSlet
  13. Aller først....skønne skønne indbydelser, bordkort osv...hvor er de bare flotte!

    Og hvor jeg bare føler med dig, det er så hårdt når de søde små ikke kan finde ro og er glade...jeg krydser fingre for at sundhedsplejersken kommer med de vise sten:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  14. Hvor er de bare flotte!!! Jeg føler med dig og håber sundhedsplejersken kan komme med nogle guldkorn, så du og ikke mindst Agnes kan få lidt ro.

    SvarSlet
  15. Super skønne kort. Der er bare ikke noget bedre end at få så personlig en invitation.

    SvarSlet
  16. Super søde kort - er også selv igang med forberedelserne! kender alt for godt det med barnet - har lige været ved kiropraktor og fået sat en nakkehvirvel på plads, så nu håber jeg også på mere ro her. Håber snart i finder en løsning.

    SvarSlet
  17. De er bare rigtigt fine... Jeg har også indimellem lavet pakker med vimplerne på.. det ser virkeligt fint ud..
    Gennemført festligt tema.. :)

    SvarSlet
  18. SÅ fine invitationer, jeg tager hatten af for at du har fået lavet dem trods manglende søvn!
    Vikle, slyngevugge, barnevogn, mors armhule, stofble med mælkelugt?
    Hårtørre, emhætte, klassisk musik, støvsuger som hvid støj?
    Du har sikkert prøvet det hele...?

    HOV! en kiropraktor tur måske, hvis hun virker som om hun har ondt?

    SvarSlet
  19. Tak til komplimenter og gode råd! :)

    Ifølge sundhedsplejesken var alt som det skulle være, og efter at have haft gang i alverdens agregater har jeg fået lidt has på hendes forkølelse, hvilket har hjulpet markant på søvnen. Men hun er bare generelt ikke særlig god til at give sig hen - og alle tricks ER afprøvet... ;)

    SvarSlet
  20. Hold fast hvor er det nogle fine invitationer! Lavet med hjertet! :D Og sikke en fin skrift! Det må virkelig have taget lang tid!

    SvarSlet
  21. Så utrolig fine! :-) Flink du er

    SvarSlet
  22. Julia og Camilla - Tak :)

    SvarSlet