8.5.11

Pakhus visit





Som jeg havde håbet fik jeg på vej hjem fra brylluppet i København chancen for at komme på et kort visit i Pakhuset. Karsten og Sophie fik jeg parkeret med en is i hånden, og Agnes puttet i ringslyngen, så jeg kunne opleve lidt af forårsmarkedet. Jeg kunne have brugt oceaner af tid til at kigge rundt, snakke med søde medbloggere, beundre kreationer og shoppe. Der var simpelthen så fint oppyntet i pakhuset og et væld af sjove, skæve, inspirerende, flotte kreationer. For hver bod var der nye fristelser!

Med hjem kom et par mindre ting.Ved Kunstfabrikkens stand fik jeg de fineste stjerneøreringe i krympeplast. Hos Julia købte jeg små sukkerblomster og søde Mejse forærede mig nogle af sine flotte kort. Ved Anne & Anne fik jeg et af de super humoristiske nøgleringe med moustage. Lækre ting, men jeg ville ønske jeg havde haft længere tid og havde hjembragt flere af de flotte kreationer!

Det var super hyggeligt at sige hej til flere af jer! Og jeg håber vi snart ses igen...

11 kommentarer:

  1. Den der skæg-nøglering er altså også fantastisk humoristisk!
    Jeg har fået din mail, vender hurtigst muligt tilbage med forslag til en dag. - Kaffe på cafe lyder hyggeligt!

    SvarSlet
  2. Hurtigt visit er bedre end slet ingen visit:) Det skulle bare have været en af de dage, hvor jeg også var der:) Nå...mon ikke vi mødes engang igen, Maiken?:)

    SvarSlet
  3. Hej Maiken,

    Tusind tak for den søde kommentar:-) Du må jo bare smutte forbi min biks på bloggen (som åbner inden så længe, så følg endelig med:-))

    Rigtig fine ting du fik købt, men der var virkelig også bare SÅ meget fint, svært at vælge...:-)

    God mandag,

    :-) Ninna

    SvarSlet
  4. Hvor dejligt for dig at du kunne nå at komme derind:-) Og det var da nogle super skønne ting du fik med dig hjem...
    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Hej Maiken
    Dejligt at du trods alt nåede lidt og rigtig hyggeligt at møde dig.
    Håber vi snart støder ind i hinanden igen.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. Hej Maiken, dejligt at se dig igen:) Godt du fik lokket manden med på en lille afstikker til markedet;)
    Knus

    SvarSlet
  7. Lækre ting du har fået med i forbifarten. Især den sjove nøglering.

    SvarSlet
  8. Hej du. Hyggeligt at hilse på dig i weekenden :-) Lækre ting, du fik med hjem.

    SvarSlet
  9. Ih, hvor fedt at se at du har købte et par af de stjerneøreringe, som min kæreste har tegnet!!!! Er så glad for at se de ting man havde med til salg er kommet videre ud i blogland!

    Mange varme hilsner Louise

    SvarSlet
  10. Ida - Den er nemlig super fin. Kaffe er en deal. :)

    Malene - Nemlig. Håber der bliver blogpicnic alligevel og vi ses der?

    Ninna - Det vil jeg helt sikkert gøre. Nåede kun at se en brøkdel, desværre, for jeg er virkelig imponeret over alle de lækre kreationer på markedet...

    Malene - Ja, det blev til lidt, men godt!

    Malene - I lige måde. :)

    Anne - Det holdt også hårdt at få lokket Karsten! En fornøjelse at se dig. Håber der ikke går lang tid til næste gang...

    Malene - Ja, ikk' :)

    Asli - I lige måde! Var altså også frygtelig fristet af dine skaldepander, men jeg kunne bare ikke træffe en hurtig beslutning...

    Louise - Du må hilse at sige din kæreste at de er super fine! Vidste ikke helt hvem der havde lavet dem, så jeg kunne ikke linke direkte. :)

    SvarSlet
  11. Hold da op, hvor er det nogle skønne ting du har med hjem fra markedet!! :)

    SvarSlet