21.11.13

Flagranke


Jeg har tidligere lavet en håndfuld flagranker, og en enkelt på bestilling, som førte både en ny blogger og rigtig god ven med sig. Dét er nok den bedste flagranke jeg nogensinde har lavet. :)  

Det var også Anita som i sommers fik skubbet lidt til mig, så jeg fik færdiggjort denne flagranke. Stykkerne var syet, men manglede bare kantbånd. Egentlig er det typisk for mig. Der er et væld af kreative idéer, og jeg bliver så begejstret over de nye idéer, at jeg fluks opstarter projekter - men jeg når bare ikke at afslutte alle. Så jeg øver mig i at gribe fat i den igangværende bunke, og det føles ret godt at få det afsluttet.

Men altså, måske er det så også tidspunktet at indrømme, at jeg kom til at opstarte endnu et projekt i dag, så jeg er vist bagud med at afslutte. Nå, men flagranken ligger sådan set bare, så jeg har smidt den til salg lige her.

6 kommentarer:

  1. Den er super fin!!!! Måske man skulle overveje også noget flagranke til lillemandens kommende værelse.
    Og ja Anita er bare så sød!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne. Du må sige til, hvis det lige er den her som skal være på Antons værelse. Det er fantastisk at få et godt venskab i blog-bonus. :)

      Slet
  2. Mums en lækker kombi, og skønne billeder. Jeg bliver helt i sommerhumør :-)
    Ha en dejlig weekend :-)
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, billederne er faktisk også taget i sommer. Jeg fik bare aldrig lagt dem på bloggen. :)

      Slet
  3. Det syntes jeg også :-) Vi er stadig rigtig glade for den, syntes det er sådan nogle glade farver - og så er det jo bare fantastisk hvad en flagranke kan føre med sig... (Damn you geografi - og hurra for telefonen!!)

    Det var så godt du fik den færdig, for den var jo synd og skam at den skulle ligge... Det er jo (også) det venner er til for :) Men kender også kun alt for godt det med de halvfærdige projekter - og så er jeg da spændt på at se dit nye projekt... Jeg gætter på noget quilt eller noget med Liberty???

    SvarSlet
    Svar
    1. Hurra for flagranker og telefoner, og ditto med geografien. :-D

      Ja. det var da også lidt fjollet egentlig. Flagranken til Frederikke var det den du klippede ud til her? Jeg er såmænd startet på endnu et patchworkprojekt. Ret fint, hvis jeg skal sige det selv. Det er slet ikke med liberty, men gråstribet stof og vistnok noget balistof.

      Slet