7.4.14

Weekend


Det er en ret god weekend, som jeg kan se tilbage på. Efter uger med energien under nulpunktet på grund af en særdeles sejlivet forkølelse/influenza, så er det virkelig rart at føle sig overnpå igen. Det tror jeg også min lille enhed er glad for, da jeg har kæmpet mig igennem dagene, følt mig utilstrækkelig og været vranten. Vist ikke nemt for nogle af os. :)

Derfor desto bedre med en weekend, hvor vi både har været på shopping, spist masser af god mad og været sammen med venner. Med småregn det meste af weekenden har vi haft stearinlys tændt og hygget indendøre. Og så har jeg - for det ikke skal være løgn - meldt mig ind i fitnesscenter igen. Det føles bare rigtig godt at komme afsted. For ligesom at at ride videre på dén bølge skyndte jeg mig også at forsyne fitness-garderoben, så den er lidt tidssvarende igen. 

Eneste anke var, at pigerne over weekenden op til flere gange nåede at skille deres legetøj i atomer og sprede over hele matriklen. Lige præcis dér forsvandt forstående-mor, og frustreret-mor-der-ikke-gider-rydde-legetøj-op-for-117-gang viste sit ansigt. Men der er nu også momenter, hvor det er sjovt at få indblik i legen, som da Agnes for nylig stillede hele Schleich samlingen (og den er stor!) op på række. De stod efter hendes udsagn i kø for at prøve rutchebanen. Nogen er vel nok blevet børnehavepige. :)

4 kommentarer:

  1. Hvor lyder det bare som en rigtig dejlig weekend - herhjemme roder drengebarnet også (og han er kun 9½ måned, gisp!) og nøj hvor jeg frygter, den dag hvor værelset flyder med lego, biler og andet rod :)
    Dejlige billeder!

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også en dejlig weekend. :) Jeg bliver ofte imponeret over hvordan legetøj kan blive spredt på matriklen - men sådan er det måske bare?

      Slet
  2. Vi kender vist alle til at være utilstrækkelige og vrantne en gang i mellem, så det lyder som en fantastisk og velfortjent weekend - for jer alle sammen - og oven i købet med fitness medlemsskab!!

    Er altså vild med Agnes leg med Schleich dyrene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også skønt at være kommet ordentligt i gang med træning igen. Så føles det som om at der er kommet mere mig-tid på programmet, og det er altså tiltrængt i en tæt pakket hverdag. :)

      Ja, det er ret sødt med hele dyrekaravanen.

      Slet